NOVA LINIJA

Modni pristup: posve osobno

‘Preskačući’ nastup na domaćem tjednu mode, Anamarija Brkić kolekciju za jesen i zimu svoje kuće A’MARIE predstavila je u intimi vlastite trgovine, što je tihi trend i među bogatim svjetskim modnim etiketama.

ZAGREB - Odustajanje od grandioznih revija tihi je trend među svjetskim dizajnerima koji u aktualnim okolnostima (barem preočito) rasipanje novca doživljavaju kao neukusnu provokaciju budućih klijenata.

Čak je i inače neskromna Victoria Beckham za predstavljanje svoje zrele linije haljina odabrala intimu apartmana u Waldorf Astoriji u koji je pristup imala tek nekolicina odabranih posjetitelja New York Fashion Weeka.

Od kreatorskih konvencija odmakla se i Anamarija Brkić koja se perfekcionizmom i promišljenim, ozbiljnim pristupom posljednjih godina nametnula kao najprodavanija autorica na domaćoj sceni.

Premda je ‘odrastala’ uz Cro-A-Porter na kojem je sudjelovala od prvih dana, ove se sezone nije pojavila na toj domaćoj verziji tjedna mode, nego je, umjesto na reviji, predstavljanje nove kolekcije za novinare, urednike i klijente jučer održala u - svojoj trgovini.

Ekskluzivno okruženje

- Nekako je došlo do zasićenja zbog kojeg sam tragala za novim oblikom prezentacije koji bi mi omogućio individualniji pristup od same revije. Uostalom, nisam napravila svečano otvorenje dućana u Gundulićevoj pa mi se lansiranje kolekcije učinilo kao zgodna prigoda za druženje u, još uvijek novom, prostoru - rekla nam je dizajnerica čiju je kolekciju najavila i kampanja koju potpisuje fotograf Mladen Šarić.

Njezina nova trgovina smještena na ekskluzivnoj lokaciji među svjetskim kućama, tik do Max Mare i u neposrednoj blizini Escade, ne djeluje suviše ‘recesijski’, no 30-godišnja Anamarija nije požalila zbog nedavnog preseljenja iz dvorišne zgrade u Teslinoj.

- Kriza vlada i osjećamo je svi, ali imam puno novih kupaca kojima je stara lokacija bila nepoznata - priča.

Kolekcija koju je upravo predstavila zadržala je ‘njezine’ tkanine te intervencije u volumen i formu, a kao osnovnu nit vodilju postavlja multifunkcionalnost. Posljednji komadi transformiraju se zahvaljujući ušivenim žicama kojima se odjevni predmeti mogu namještati po osobnom ukusu kupaca, zadržavajući ipak pritom profinjeni rukopis koji je i proslavio kuću A’MARIE.

Prohtjevi klijentica

Prva domaća dizajnerica koja ozbiljno razvija koncept “total looka” nakon nakita, torbica, sportske linije i svog možda najprepoznatljivijeg detalja - remenja, ostvarila je nedavno i suradnju s kućom Ghetaldus koja je do kraja zaokružila njezinu ponudu.

Pod njihovim okriljem upravo predstavlja još jednu liniju naočala, u kojoj se kao ‘udarni’ elementi nameću titan i zmijska koža.

U novoj kolekciji zadržava i remenje koje je za jesen i zimu ’09./10. izrađeno u kombinaciji inoksa, kestenova drva i svilenih dodataka. Prateći filozofiju posljednje linije A’MARIE odjeće, i remenje konstruirano u komadima zadržava multifunkcionalnost pa se tako opet individidualno ‘kreira’, kombinirajući materijale i boje po osobnoj želji klijenata.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
26. studeni 2024 04:57