NOVAC NIJE U PITANJU

SULUDI ZAHTJEVI MEGA BOGATAŠA Zaposlenici hotela s 5 zvjezdica otkrili najluđe želje gostiju, 'dostava' frizerke samo je jedan od pothvata za pamćenje

Ilustracija
 Paun Paunović / CROPIX
 

Hoteli s pet zvijezdica osim luksuznih slavina, gurmanskih doručaka i pogleda od kojih pamet staje imaju još brojne dodatne pogodnosti za svoje goste, a među njima se na popisu svakako nalazi i posebna osoba koja vodi računa o gostima, njihovoj udobnosti i željama. Ponekad i prohtjevima, ovisi koliko je gost "bitan", piše Slobodna Dalmacija.

Riječ je o conciergeu koji je nešto poput savjetnika i izvršitelja želja za one dubljeg džepa. Može srediti karte za predstavu u zadnji čas, rezervirati vam stol u luksuznom restoranu ili omogućiti prijevoz, ali ponekad tu spremnost za izvršavanjem usluga gosti počnu blago iskorištavati.

U hotelu Raffles u Dubaiju, s pet zvjezdica dakako, događale su se, piše CNN, sulude situacije. Otkrio im je to upravo jedan concierge ondje zaposlen, koji je u svojoj bogatoj karijeri imao priliku ispunjavati želje i najluđe prohtjeve gostiju.

Jednom ga je katarski šeik zamolio da na adresu hotela dostavi dar njegovoj ženi. Kada ga je ovaj upitao o čemu se radi, šeik je bez pardona rekao da želi Rolls Royce Ghost, tada posljednji model luksuzne marke automobila. Godina je bila 2012., a concierge Habtoor Abonitalla i dan danas to smatra najvećim prohtjevom kojemu je ikada pokušao udovoljiti.

"Ne zanima me cijena, samo to sredi", naglasio je šeik.

Bio je četvrtak, a petak je sveti dan u Dubaiju, k tome i neradan. Otišao je u Rolls Royceov salon udaljen 600 km od hotela i pronašao traženi model, ali transportirati ga u 24 sata djelovalo je nemoguće.

Kontaktirao je zatim dobro umrežene kolege po hotelima, pronašao prijevoz i 300.000 dolara vrijedan automobil sutradan je na parkiralištu ipak dočekao šeikovu suprugu. Transport je koštao dodatnih 100 tisuća.

Zlatni ključ

No svaki concierge koji je član udruženja "Les Clefs d'Or" (franc. zlatnih ključeva), internacionalnog društva za zaposlenike hotela, drži svoj posao gotovo svetim, a na sve prohtjeve bogatih gostiju gleda s istim ciljem - tu su da se izvrše.

U udruzi je gotovo 4000 članova, a moto im je da nemoguće čine mogućim, piše CNN.

Ela Lanzanas, concierge u hotelu Fairmont u Dubaiju kaže da je jednom trebala pronaći određenu frizerku u Libanonu, nagovoriti ju da otkaže sve zakazane termine i brodom je dovesti da tri dana provede na brodu s njenim gostima. Da ih uz to frizira po potrebi, dakako.

"Najvažnije mi je da se svi zahtjevi, pa i oni "u zadnji tren", ispune", kaže Lanzanas. "Gošća je bila jako zadovoljna nakon što joj je frizura bila gotova", dodaje.

"Luksuz je krv koja teče Dubaijem", naglašava Abey Sam, predsjednik udruge na području Ujedinjenih Arapskih Emirata. "A kao concierge, vi ste tu da omogućite čisti luksuz".

Jednom su mu gosti dali gotovo praznu bočicu parfema koji su kupili u Dubaiju prije nekoliko godina, a u međuvremenu zaboravili o kojoj je marki bila riječ. Kako je u gradu otprilike 200 prodavaonica parfema, concierge je obišao sve, ali nitko nije potvrdio da je prafem kod njih kupljen.

Zvao je proizvođača luksuznih parfema koji je izvršio kemijsko testiranje i rekreirao parfem. Par koji je uputio zahtjev bio je oduševljen.

Concierge vs. društvene mreže

A tehnologija je, piše CNN, samo učinila ulogu conciergea zahtjevnijom. Ne samo da trebaju udovoljavati željama gostiju, već moraju svoje znanje i sposobnosti držati u toku s aktualnostima i informacijama koje su svima dostupne na njihovim pametnim telefonima.

Najnovije izložbe u gradu, događanja i restorani, recenzije filmova i preporuke jela - sve su to informacije kojima bi jedan hotelski stručnjak trebao baratati.

"Kad je novac u pitanju, svi slušaju", zlatno je pravilo kojeg se drži svaki pravi concierge.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
Linker
24. studeni 2024 21:20