
Tko riskira, taj profitira! Ta poznata uzrečica svakako vrijedi za češku agenciju RegioJet koja je usred koronakrize 'izmislila' vlak koji povezuje Češku i Hrvatsku, a rezultat te ideje je - 20.000 putnika i 50.000 prodanih karata u samo mjesec dana!
Naši najvjerniji turisti nisu nas iznevjerili ni u jeku najveće europske krize, štoviše, na kraju ispada da su se potpuno raspametili za hrvatskom obalom. U RegioJetu su već uoči prvog vlaka koji je iz Praga krenuo za Rijeku rekli da ovakvu navalu ne pamte.
- Od osnutka kompanije ovo se nije dogodilo - rekli su iz agencije.
Od 30. lipnja i do 10. srpnja vlakovi iz Praga za Rijeku prometovali su triput tjedno, ali posljednjih 20 dana voze svakodnevno. Česi pišu da se jako mali broj turista zadržava u Rijeci, već da se autobusima prevoze do svih jadranskih destinacija - od Istre do Makarske.
Iz RegioJeta navode da prodaju od 600 do 1000 karata dnevno, te da je ukupan broj prodanih karata prešao brojku 50.000. Većina se prodaje u Češkoj, a desetak posto pada na Slovačku (vlak ide preko Bratislave).
Ovakav starinski način putovanja Česi su očito zavoljeli, tako da su iz agencije već počeli kovati planove za iduću sezonu. U svakom slučaju, posljednji vlak iz Rijeke za Prag planiran je tek 26. rujna, ali čini se, iduće godine se 'ludnica' nastavlja.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....