EKSPRESNO UKINUT

Potez koji je zapanjio medijski i tehnološki svijet: Kako je u tri tjedna propao megaprojekt CNN-a?

Predstavljanje nove platforme

 Noam Galai/Getty Images/Profimedia
Zatvaranje je sramotan kraj operacije u koju je CNN utopio desetke milijuna dolara: od marketinške kampanje diljem zemlje do stotina novozaposlenih

Samo tri tjedna bila su dovoljna da se CNN-ova mreža za programe u streamingu, nazvana CNN+, i inaugurira, i ukine. Jedan od razloga ekspresnog kraha, kakav je rijetko vidjeti u ozbiljnome medijskom biznisu, jamačno je u tome što je novi, ambiciozni i skupi "iskorak" planiralo i kreiralo jedno poslovno vodstvo CNN-a, a dobilo ga je u nasljedstvo drugo, s poprilično različitim pogledima na poslovnu politike te planetarne informativne mreže, koja se sve teže nosi s gomilama konkurenata, veoma često svojih kopija.

U suton posljednjeg ponedjeljka u ožujku, podsjeća The New York Times (odakle nam sav opis koji slijedi), zvijezde CNN-a okupile su se na gala svečanosti na 101. katu nebodera Midtown Manhattan, u istoimenoj zoni između Gornjeg i Donjeg Manhattana.

Povod...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
01. prosinac 2024 00:03