U manje je od pet dana igra Sea Hero Quest, koju je izradio studio GLITCHERS, a koju prezentira Deutsche Telekom u suradnji sa University Collegeom iz Londona, Sveučilištem East Anglia i istraživačima iz Alzheimer's Research preuzeta je više od 500 tisuća puta, prenosi T-portal.
Kako su prošli tjedan na predstavljanju svjetske inicijative #gameforgood rekli partneri incijative Hrvatski Telekom i Hrvatska udruga za Alzheimerovu bloset, svaki od korisnika koji preuzme i odigra igru daje značajan doprinos borbi protiv demencije.
Internetska stranica Sea Hero Questa tako do danas količinu vremena provedenu u igranju mjeri u mjesecima te trenutno iznosi 61 mjesec, dok bi za prikupljanje podataka koji su prikupljeni putem igranja bilo potrebno 758 godina tradicionalnog istraživanja.
'Ovaj je projekt samo nastavak već postojećih inicijativa unutar HT-a, usmjerenih na važnost očuvanja zdravlja i poticanja što kvalitetnijeg života naših zaposlenika', rekla je Marija Felkel, članica Uprave HT-a za ljudske resurse.
U Hrvatskoj s demencijom trenutno živi više od 86 tisuća osoba.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....