VISOKI STANDARDI

ALTA banka - banka po mjeri čovjeka: digitalizacija i ESG, ključni faktori transformacije poslovanja

Nastavljajući bankarsku tradiciju dugu 45 godina, ALTA banka, službeno najbrže rastuća banka na tržištu Republike Srbije, ambiciozno je postavila poslovne ciljeve, fokusirajući se na investicije u najsuvremenije tehnologije i digitalne proizvode, poboljšanje kvalitete usluga, širenje mreže poslovnica, kao i paletu znanja i vještina zaposlenih, digitalni razvoj i široku primjenu ESG standarda u poslovanju, a sve prateći viziju sebe kao banke po mjeri čovjeka

Splitsko finale: ALTA banka podržava Sportske igre mladih, natjecanje tisuća mladih sportaša iz Hrvatske, Srbije, BiH i Slovenije

 Tamara Antonovic Petrovic/

ALTA banka zasigurno je u prethodnoj godini premašila inicijalno postavljene ciljeve - ostvarivanje konkurentnosti i uspostavljanje dobrih tržišnih praksi u bankarskoj industriji Republike Srbije. Predanim i timskim radom postigli smo to da postavljamo nove standarde i dižemo ljestvicu očekivanja naših klijenata, partnera i zaposlenih. Sve naše poslovnice rade produljeno, radnim danima do 20 sati, a vikendom do 17 sati, jer pratimo potrebe klijenata i partner smo im u upravljanju financijama. Priznanjem Privredne komore Beograda (rujan 2024. godine), ALTA banka je i službeno najbrže rastuća banka na bankarskom tržištu Srbije po svim ključnim pokazateljima rasta: aktive, depozita, kreditnog portfelja i broja zaposlenih. Upravo su ti parametri potvrda ukazanog povjerenja naših klijenata i partnera.

Sinergija iskustva ALTA banke kao članice ALTA Grupe i ALTA Paya, najveće institucije elektroničkog novca u Srbiji, s više od 4200 platnih mjesta u Srbiji i Crnoj Gori, omogućava razvoj i niz benefita za sve korisnike. Kako bismo ostvarili sinergiju tradicije i iskustva s naprednim tehnologijama i zahtjevima tržišta, posljednjih smo godina usredotočeni na okupljanje najboljih financijskih stručnjaka s dugogodišnjim iskustvom rada u bankarskoj industriji i financijskom sektoru. Oni su svakako dali novu vrijednost i postavili okvir za daljnji razvoj cijele ALTA Grupe. Danas tim ALTA banke okuplja više od 500 profesionalaca s bogatim iskustvom u bankarskom sektoru, a ALTA Grupa ima više od 800 zaposlenih.

Što se očekuje?

Korisnici su digitalno pismeni i zahtijevaju više. Digitalizacija je za ALTA banku kontinuiran proces unapređenja i transformacije, temelj razvoja i imperativ u svakom dijelu poslovanja. Upravo zato ostvarujemo dinamičan rast putem značajnih ulaganja u tehnologiju, digitalne usluge i proizvode, sve s ciljem pružanja personaliziranog iskustva klijentima. Primjena umjetne inteligencije kao glavnog alata u CRM sustavima i chatbotovima za korisničku podršku prepoznata je kao ključni čimbenik našeg razvoja još prije nekoliko godina. Big Data i podatkovna znanost, praćenje i razumijevanje potreba, kao i personalizacija usluge, postaju standard bankarske industrije.

Brzina kojom se procesi mijenjaju i prilagođavaju postala je mjerilo uspješnosti i kvalitete. Banke kao tradicionalne i djelomično konzervativne institucije, u osnovi postavljene s ciljem zaštite podataka i poslovanja svojih klijenata, suočavaju se s trendovima i promjenama koje mijenjaju i te postulate. Digitalni novčanici postali su uobičajene aplikacije na mobilnim uređajima korisnika i sve su dominantniji u obavljanju transakcija.

image

Davor Macura, predsjednik Upravnog odbora ALTA banke

Tržište Srbije svakako je specifično; dio klijenata proaktivno pristupa inovacijama dok se dio drži tradicionalnih modela. Naš je cilj da korisnicima, primjenjujući najbolje prakse europskih i svjetskih banaka, pružimo personalizirano iskustvo te da u svakom smislu budemo sustav i banka po mjeri čovjeka. Visoko postavljeni standardi lokalnog regulatora garantiraju zaštitu podataka korisnika i usklađenost s najvišim standardima koji se primjenjuju u europskim bankama.

ESG - održivi redefiniraju strategije i dugoročne ciljeve banaka

Kao aktivni član zajednice u kojoj poslujemo, pratimo izazove suvremenog života, s posebnim fokusom na društveno odgovorno poslovanje. U Srbiji i regiji sve je više kompanija koje postaju dio zelenog ekosustava, kao društvo postajemo svjesni značenja racionalne upotrebe resursa, korištenja resursa iz vlastitih izvora, smanjenja emisije ugljičnog dioksida, kao i upravljanja otpadom i ulaganja u održivost. ESG standardi - ekološki, društveni i upravljački aspekti - postaju smjernice prema kojima se oblikuju strategije poslovanja današnjice.

Kao banka u razvoju, svjesni smo svoje uloge u pružanju podrške zelenoj tranziciji gospodarstva financiranjem istih, pokazujući i vlastitim primjerom dobru praksu. ALTA banka i članice ALTA Grupe u zgradi svoje središnjice u Novom Beogradu dio potreba za električnom energijom podmiruju iz vlastitih izvora. U prosincu prošle godine u pogon su pušteni solarni paneli koji proizvode dio ukupnih potreba tog objekta.

Sponzorirali smo više od 20 sportskih udruga i klubova, kao i mlade nade automobilizma. Podržavamo odlično prihvaćen regionalni projekt Sportskih igara mladih i mlade hokejaše u Sloveniji. Sponzori smo i kulturnih događaja i ustanova. Vidim to kao naš doprinos i vraćanje zajednicama u kojima poslujemo, jer zajednički ulažemo u bolju budućnost generacija koje dolaze.

Sadržaj nastao u suradnji s ALTA bankom

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
27. ožujak 2025 20:56