PORSCHE EFEKT

Govori vam o skupim autima? Privlačite ga... ali ako spominje toster i ručnike - nema kemije

Novo istraživanje pokazalo je da privlačna žena u muškarcima pobuđuje interes za luksuznim stvarima

Ako frajer u vašem društvu počne pričati o običnim i nimalo luksuznim predmetima poput tostera i šalica - žene, dajte petama vjetra ili brzo poradite na svojem izgledu.

Žele biti ‘dobar ulov’

Jer, tvrdi novo istraživanje provedeno na amsterdamskom sveučilištu, to znači da nije zainteresiran. No, ako ga vaša pojava inspirira da priča i mašta o skupim satovima, još skupljim automobilima i svim drugim luksuznim stvarčicama, to navodno znači da ga privlačite.

Istraživanje, u kojem je sudjelovalo stotinjak mladih muškaraca, pokazalo je da privlačna žena u muškarcu pobuđuje interes za luksuznim stvarima. Razlog je, smatra se, taj da podsvjesno razmišlja o načinu kako bi si ih mogao priušititi i tako dokazati da je financijski osiguran, a samim time i dobar ulov. S druge strane neprivlačne žene navodno su inspiracija za ove malo “zemaljskije” stvari poput ručnika, kuhinjskih krpa, lonaca...

A kako su do tog zaključka došli u Amsterdamu? S mladićima je radila istraživačica koja im je pomagala da pamte razne predmete, obične i luksuzne poput Porschea i Ferrarija.

Ne pali kod oženjenih

U nekim slučajevima istraživačica je bila odjevena u traperice i tenisice, a u nekim je nosila minicu i duboki dekolte. Kada je bila obično odjevena, muškarci koji nisu bili u vezi lakše su se prisjećali običnih predmeta. No, kada je bila privlačnija, luksuzne stvari su im bile prve na pameti. Ipak, izgled istraživačice nije previše utjecao na memoriju oženjenih, pa je zaključak da se singl muškarci tako trude da ih privlačna žena zamijeti. ( V. D.)

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
29. studeni 2024 00:56