Velika akcija

Djeca iz 60 jednoroditeljskih obitelji na ljetovanju: ‘Nisam često išao na more i ovo mi je sjajno‘

U sklopu akcije ‘Narančasta ribica‘ djeca su provela nezaboravne dane na Velom Lošinju
 Jeffrey Jemrić

Sunce, more i smijeh obilježili su finalnu aktivnost projekta "Narančasta ribica" kojeg je pokrenuo maloprodajni lanac Studenac u suradnji s partnerima Društvom za poboljšanje kvalitete života siromašnih Mali zmaj, Udrugom LET i Centrom za reproduktivno mentalno zdravlje, a koji je omogućio djeci iz jednoroditeljskih obitelji nezaboravno ljetovanje na Velom Lošinju. Tijekom sunčanih dana prva dva tjedna srpnja dvije skupine od po 30 djece boravile su u odmaralištu Društva Naša djeca "Dugo Selo" na Velom Lošinju gdje su imale priliku uživati u morskim radostima, sudjelovati u raznim sportskim i kreativnim aktivnostima te stvarati nova prijateljstva koja će pamtiti cijeli život.

Ljetne radosti

Djeca uzrasta od 9 do 15 godina, koja odrastaju uz samo jednog roditelja tijekom boravka na moru svakodnevno su uživala u kupanju, igrama i aktivnostima na plaži poput plivanja, veslanja u kanuima i na SUP daskama te drugim radostima ljetnog odmora u društvu vršnjaka. Nije nedostajalo ni aktivnosti na kopnu – rado su igrali stolni tenis i druge društvene igre, što im je pružalo priliku za zabavu, učenje novih vještina, ali i za jačanje samopouzdanja te razvijanje timskog duha i novih prijateljstava. Glasom većine kao jedan od najuzbudljivijih trenutaka izglasan je izlet brodom s kojega su djeca mogla promatrati delfine, česte goste lošinjskog akvatorija.

image
Jeffrey Jemrić

- Nisam često išao na more i ovo mi je stvarno sjajno - rekao je jedan od dječaka.

- Najviše mi se svidjelo kada smo išli gledati delfine, a onda skakali s broda u more. Bilo je baš, baš super! - kaže drugi.

- Ovo je najbolji ljetni odmor koji sam ikad imala - dodala je jedna od djevojčica.

- Plivali smo, igrali se i upoznala sam jako puno novih prijatelja s kojima mi je bilo jako lijepo, iako mi na početku nije bilo baš lako ići s djecom koju nisam prije znala. Ali sad jedva čekam ispričati sve mami i svojim prijateljima kod kuće - nastavila je.

Cilj projekta "Narančasta ribica" nije bio samo odvesti djecu na ljetovanje - iako to jest bila jedna od glavnih i najljepših aktivnosti i posebno važna budući da svaka treća jednoroditeljska obitelj živi u riziku od siromaštva, a polovica samohranih roditelja ne može djeci priuštiti sve što im je potrebno.

image
Jeffrey Jemrić

Društveno odgovorno poslovanje

Namjera Studenca i partnera bila je šira – skrenuti pažnju na izazove jednoroditeljskih obitelji koje čine gotovo dvadeset posto svih obitelji u Hrvatskoj te osvijestiti javnost o svakodnevnim izazovima ove ranjive skupine.

- Vidjeti osmijehe na licima djece i čuti njihove priče o novim iskustvima i prijateljstvima koje su stekli, potvrđuje važnost ovakvih inicijativa - izjavila je Anja Škulje Makjanić, voditeljica projekata korporativnih komunikacija Studenca.

- Ovaj projekt je samo početak naše posvećenosti podršci jednoroditeljskih obitelji i zajednici u kojoj živimo. Sretni smo što su iskustva koja su djeca imala na ljetovanju doprinijela njihovom osobnom rastu i razvoju, što je još jedan dokaz koliko je važno podržavati ove obitelji i omogućiti im prilike koje možda ne bi imali i to u sigurnom i podržavajućem okruženju - dodala je te zahvalila svim partnerima projekta i kupcima Studenca koji su ga snažo podržali putem vlastitih donacija u aplikaciji Moj Studenac.

image
Jeffrey Jemrić

Projekt "Narančasta ribica" pokazuje kako tvrtke mogu koristiti svoju snagu za pozitivne promjene u društvu, podržavajući najranjivije članove zajednice i stvarajući prilike za njihov razvoj i osnaživanje.


Sponzorirani sadržaj nastao u suradnji Native Ad Studija Hanza Medije i Studenca.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. studeni 2024 13:58