Fenomenalno

Pamučna majica za tri eura, dječja odjeća od 1,50 eura – omiljena trgovina Hrvata ima još niže cijene!

Oznake nove kampanje jasno ukazuju na najpovoljnije proizvode u čak 60 kategorija
 Pepco

Rijetko tko se u zadnjih godinu dana nije zabrinuo zbog ekonomske situacije u svijetu i državi. Čini se kako se konstantno razgovara o rastu cijena u gotovo svakom sektoru pa ne čudi što potrošači pokušavaju na sve načine optimizirati svakodnevne kupovine.

Maloprodajni trgovački lanac Pepco, od otvaranja prve trgovine u Hrvatskoj, 2017. godine profilirao se kao tvrtka koja uspješno odgovara na potrebe građana svojim širokim asortimanom po povoljnim cijenama. Ovaj poljski lanac trgovina tako je postao nezaobilazna destinacija za sve one koji žele pronaći kvalitetne proizvode po pristupačnim cijenama, a popularnost u Hrvatskoj potvrđuju čak 133 dućana diljem zemlje. Zahvaljujući dobroj rasprostranjenosti, Pepco je postao simbol pouzdanosti i inovacije u maloprodajnom sektoru.

Tijekom više od ukupno 20 godina poslovanja, Pepco je postao najpopularniji trgovac dječjom odjećom i vodeći dobavljač proizvoda za uređenje doma u većini europskih europskih zemalja u kojima posluje. Svakodnevno, deseci milijuna ljudi kupuje u Pepco trgovinama.

Povoljno i kvalitetno

Kako bi svojim kupcima još više olakšali pronalazak povoljnih, a kvalitetnih proizvoda, i to u 60 kategorija, lansirana je kampanja “Najpovoljnije u Pepcu”. Od odjeće do kućnih potrepština, ova kampanja uvodi jasnu oznaku na artikle pa kupci više ne moraju pretraživati police u potrazi za najpovoljnijim proizvodom. Zahvaljujući oznaci “Najpovoljnije u Pepcu”, kupci će bez problema odmah uočiti najpovoljniji proizvod iz svake kategorije, poput klasične pamučne majice po cijeni od tri eura, dozatora za sapun za 1,50 eura te set od četiri staklenke za začine za samo dva eura.

image
Pepco

Kao i uvijek, Pepco misli i na najmlađe pa su za mališane dostupne pamučne majice već od 1,50 eura i donji dio trenirke za četiri eura. Jasnim označavanjem i preglednošću, Pepco omogućuje kupcima brzu i sigurnu odluku prilikom kupovine, štedeći im vrijeme i novac, što je posebno važno u vremenu kada rastuće cijene utječu na svakodnevni život. Ovo praktično rješenje idealno je za svjesne kupce koji cijene jednostavnost i preglednost pri kupnji, kao i za one koji će to tek postati zahvaljujući ovoj kolekciji.

image
Pepco

Osim odjeće, u Pepcu je moguće pronaći i uvijek korisne predmete, poput boca za vodu i čaša, okvira za slike, kao i raznih jastuka, igračaka te školskog pribora. Ovaj trgovački lanac mjesto je u kojem svatko može pronaći nešto za sebe po vrlo povoljnim cijenama, a budući da je poznat po svojoj posvećenosti kupcima, u trgovinama diljem zemlje postoji mogućnost povrata kupljene robe u roku od 30 dana. Na taj način, potrošačima se pruža dodatna sigurnost i povjerenje prilikom kupovine što čini Pepco još boljim izborom za svakoga tko traži pouzdane i pristupačne proizvode.

image
Pepco

Tradicija i inovacija

Pepco već godinama pomaže kupcima u donošenju svjesnih odluka pri kupnji, nudeći širok asortiman proizvoda po iznimno povoljnim cijenama. Upravo to je razlog zbog kojeg su kupci iz diljem svijeta prepoznali vrijednost ove trgovine, koja je prilagođena potrošačima s različitim budžetima.

image
Pepco

Pepco svojim inovacijama i neprekidnom usmjerenošću prema zadovoljstvu kupaca utvrđuje svoj položaj lidera u europskom maloprodajnom sektoru. Tvrtka kontinuirano radi na otvaranju novih lokacija diljem Europe, s ciljem da što više ljudi dobije priliku iskusiti prednosti kupovine u trgovinama koje nude pristupačne cijene i garanciju kvalitete.

Važnost društvene odgovornosti

Uz to što stavlja naglasak na financijski pristupačne proizvode, Pepco u svom poslovanju pridaje veliku pažnju ekološkim i društveno odgovornim praksama. Osiguravanje transparentnosti, kvalitete i sigurnosti svakog proizvoda – od procesa proizvodnje do dostave u trgovine, ključni su kriteriji ovog maloprodajnog lanca.

U poslovanju diljem svijeta neprestano traže načine za smanjenje svog utjecaja na okoliš u svim poslovnim područjima, od nabave do logistike, organizacije trgovina, uredskog prostora i marketinških aktivnosti.

image
Dragan Matic/cropix/Cropix

Koraci koje svakodnevno poduzimaju, poput LED svjetala u trgovinama, smanjenja ukupne količine ambalaže u lancu opskrbe, kao i povećanje udjela reciklabilne ili već reciklirane ambalaže, pošumljavanje Hrvatske, odvajanje otpada, samo su neki od načina na koji ova tvrtka brine o svom utjecaju na okoliš.

I u ovom slučaju, Pepco misli na najmlađe pa surađuju i s neprofitnim organizacijama, stvaraju vlastite outreach programe i uključuju se u volontiranje. U svakoj zemlji u kojoj posluju poduzimaju razne inicijative usmjerene na djecu jer su im upravo ona su prioritet u društvenim inicijativama te raznim suradnjama pomažu u organiziranju njihovog slobodnog vremena, razvoju, obrazovanju i omogućavanju jednakih prilika u životu.

image
Getty Images

Zadovoljstvo kupaca i zaposlenika

U Pepcu su svjesni i važnosti zadovoljnih zaposlenika, dobavljača i svih poslovnih partnera, koji također pridonose razvoju čitavog lanca te zato neprekidno teže stvaranju najboljeg mogućeg radnog okruženja.

image
Ronald Gorsic/Cropix

U periodu financijske nesigurnosti i sve zahtjevnijeg života, Pepco nudi rješenje koje donosi novčanu olakšicu uz širok izbor proizvoda za svakoga. Bez obzira radi li se o odjeći, kućanskim potrepštinama ili dječjim artiklima, svaki proizvod u Pepcovoj ponudi osmišljen je s ciljem da zadovolji potrebe modernog kupca. Svakodnevno potvrđuju da niska cijena ne znači i nisku kvalitetu te tako dokazuju svoj status lidera na tržištu.

Uz novu kampanju “Najpovoljnije u Pepcu”, svaki posjet ovoj trgovini postaje pametan izbor i ulaganje u budućnost kroz biranje kvalitetnih proizvoda, od kojih je svaki dokaz da se kvaliteta može dobiti po povoljnoj cijeni.


Sponzorirani sadržaj nastao u suradnji Native Ad Studija Hanza Medije i Pepca.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
23. travanj 2025 13:59