Jeftiniji kućanski aparati, točno ona jakna koju gledamo mjesecima unazad, mobiteli na odličnoj akciji. Black friday označio je početak još jedne potrošačke groznice, koja će nastaviti rasti i u prosincu. Hrvatska gospodarska komora procjenjuje da će potrošnja u tom mjesecu prijeći tri milijarde eura, što ne treba čuditi jer će za većinu ljudi sljedećih nekoliko tjedana biti rezervirano za lov na najbolje ponude. Klikanje i scrollanje po bespućima internetskih trgovina nadopunili su gužve u trgovačkim centrima još od perioda pandemije koronavirusa, a ove godine će 18 posto Hrvata kupovati još više preko interneta.
Kupcima su kod biranja trgovine najbitnije niske cijene i velik izbor proizvoda, a 63 posto bira mjesto za online kupovinu po ponudi besplatne dostave iznad određenog iznosa kupnje. Kontinuirani rast online trgovine potvrđuju i brojke iz Hrvatske pošte, koja je prošle godine dostavila 15 milijuna paketa, a predviđanja za ovu godinu pokazuju da će ta brojka biti veća za još milijun paketa.
- Rast online trgovine donio je novu dinamiku i povećao opseg posla, ali uspjeli smo se prilagoditi novim zahtjevima korisnika – govori Josipa Fabijan, zaposlenica Hrvatske pošte u Zadru.
-Blagdanska razdoblja već tradicionalno donose veći broj pošiljki i užurbani raspored, ali to je vrijeme kad pokazujemo našu snagu kao tim. Dobrom organizacijom i suradnjom uspijevamo osigurati da svaka pošiljka stigne na vrijeme, a uvijek nas motivira spoznaja da smo dio radosti koju korisnici doživljavaju tijekom blagdana – kaže.
U periodima povećanog opsega posla ključno je ostati smiren, organiziran i nasmijan, jer, kako kaže sugovornica, korisnici često osjete energiju djelatnika.
Doza sreće
Radni dan djelatnika Hrvatske pošte započinje preuzimanjem i razvrstavanjem pošiljki te planiranjem rute za dostavu. Josipa kaže kako im je najvažnije osigurati pravovremenu i sigurnu dostavu, a posebno uživaju kada korisnicima izmame osmijeh na lice.
Potvrđuje to i Vedrana Čadež iz Delnica, koja kaže kako joj je porast broja dostavljenih paketa zbog online trgovine donio odlična iskustva.
-Zbog većeg broja dostava susrećem još više ljudi i svi me prihvaćaju s osmijehom. Posebno volim kada mogu popričati sa starijim korisnicima iz udaljenih mjesta, uputiti im poneku toplu riječ i zauzvrat dobiti osmijeh – govori.
Iako u svakom poslu dolazi do izazova, u Hrvatskoj pošti sve probleme rješavaju s puno strpljenja i na profesionalan način, a Vedrana kaže da joj najveće nevolje mogu stvoriti nepovoljni vremenski uvjeti. U slučajevima kada paketi nisu mogli biti dostavljeni, uvijek je nailazila na razumijevanje korisnika i lako dogovaranje drugog dana dostave.
Sličnog iskustva je i Vedranina kolegica Natalija Repalust iz Međimurske županije, koja priznaje kako joj se znala potkrasti poneka greška u dostavi, no s korisnicima nikada nije imala problema zbog toga.
-Tko radi, taj i griješi, pa tako i ja. Kada dođe do neke pogreške, obavezno se osobno ispričam korisniku i tu svi problemi nestaju. Uvijek sam im na usluzi ako, primjerice, treba paket dostaviti na drugu adresu pa ljudi to pamte – govori.
-Veseli me posao poštarice, s guštom ubacujem pisma i čestitke u poštanske sandučiće, a pakete svi jedva čekaju. Svakodnevni kontakt s ljudima je neprocjenjiv, a srce mi bude puno kad vidim moje korisnike, koji me dočekaju jednakim veseljem, bilo da im dostavim paket ili račune – kaže i dodaje da opseg posla u Hrvatskoj pošti i dalje raste.
Budućnost dostave u Hrvatskoj
Zbog povećanja opsega posla i činjenice da je dostava postala dio svakodnevnog života za puno građana, Hrvatska pošta morala je uložiti u modernizaciju tehnologije i usluga kako bi se prilagodila njihovim potrebama.
-Pošta ulaže puno u tehnologiju i procese, što nam olakšava posao. Danas smo u korak s vremenom i sigurna sam da ćemo se sve više oslanjati na digitalna rješenja kako bismo korisnicima pružili još bolju uslugu - govori Matea Obradović, djelatnica Hrvatske pošte u Opuzenu.
- Sigurna sam da će s porastom online trgovine i potrebe za dostavom, posla biti još više. Vjerujem da će budućnost donijeti još brže i jednostavnije procese za korisnike, a nama zaposlenicima dodatne alate koji će olakšati posao – dodaje.
Matea kaže kako posebno voli što je posao poštarice dinamičan, a svaki dan drugačiji od prethodnog.
-Zbog opsega posla sam stalno na kotačima, što i volim. U našem poslu se svaki dan nešto mijenja, prilagođava korisnicima i uče nove stvari. Volim što je Pošta živi sustav i što je svaki dan je drugačiji pa nikad nije dosadno – kaže i dodaje da smatra da će u manjim mjestima, usprkos tehnologiji, ostati mjesto okupljanja i povezivanja s ljudima.
Naše sugovornice su zadovoljne povećanjem plaća te ističu kako je bitno znati da je ono što radiš prepoznato i cijenjeno.
-Povećanje plaća i ostale mjere značajno su poboljšale osjećaj sigurnosti i motivaciju. Cijenimo što Hrvatska pošta prepoznaje trud svojih zaposlenika i kontinuirano radi na poboljšanju uvjeta rada. To i daje dodatni poticaj da svakodnevno dajemo svoj maksimum – govore i dodaju da benefiti poput božićnica doprinose osjećaju zadovoljstva poslom.
No, ono što je vrijednije i od novca je saznanje da ljudima donesu dozu radosti u svakodnevni život.
-U manjim mjestima Pošta nije samo mjesto gdje se preuzimaju računi i paketi, već značajan dio svakodnevnog života. Često s korisnicima razvijem prijateljski, ali profesionalan odnos. Nerijetko podijele sa mnom i osobne priče, neke su tužne, ali većinom su to male, lijepe svakodnevne sreće koje nam uljepšaju dan - kaže Matea Obradović.
Naše sugovornice se slažu u tome da je za zadovoljstvo korisnika i djelatnika Hrvatske pošte ključno međusobno razumijevanje i traženje najboljih mogućih rješenja.
-Ponosna sam što radim u okruženju gdje se svaki izazov gleda kao prilika da poboljšamo naše usluge – zaključuje djelatnica Hrvatske pošte Josipa Fabijan.
Sponzorirani sadržaj nastao je u suradnji Native Ad Studija Hanza Medije i Hrvatske Pošte.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....