Turistička investicija

Američki Spartan Race uložio u hrvatski turističko-planinarski startup Highlander

Jurica Barać, izvršni direktor Highlandera kaže da će im novo partnerstvo omogućiti proboj na četiri najveća tržišta u području sportskih događanja
Joe De Sena i Jurica Barać
 Stephan Bednaic

Jedna od najvećih američkih sportskih franšiza Spartan Race investirala je u hrvatski turističko-planinarski startup Highlander.

Jurica Barać, izvršni direktor Highlandera kaže da su sa Spartan Raceom formirali globalno strateško partnerstvo koje će im omogućiti da se probiju na četiri najveća tržišta u području sportskih događanja - Kinu, SAD, Australiju i Veliku Britaniju. Highlander je dosad organizirao planinarske ture u 13 zemalja.

- Konceptualna jednostavnost samog događaja, kao i činjenica da je planinarenje postalo jedan od najpoželjnijih oblika tjelesne aktivnosti u cijelome svijetu, uvelike dopridonose želji osnivača Highlandera da omoguće zaljubljenicima u planinarenje prisustvovanje našim događajima na svakom od kontinenata svijeta - kaže Barać.

Navodi da im je želja ljude da se izdignu iz svoje ustaljene rutine i krenu na put otkrivanja boljeg sebe, doprinoseći pritom boljem svijetu. To je, pojašnjava, upravo i misija Spartan Racea te će u tom smislu pomoći i tom brendu.

- Kroz ovo partnerstvo omogućit ćemo Spartan Raceu da proširi svoj portfelj 'tough fitness' i na planinarenje - navodi Barać.

Spartan Race organizira vrlo izazovna natjecanja u izdržljivosti, snazi i spretnosti u 45 zemalja, a ima i poseban segment natjecanja za vojne klijente. Ova franšiza pokrenuta je 2010. godine i do danas je postala lifer u segmentu izdržljivosti, odnosno 'tough fitnessa'.

Joe De Sena, osnivač i izvršni direktor Spartan Racea kaže da im je cilj kreirati izazovna iskustva koja ljudima mijenjanju život.

- Ulaganje u partnerstvo s Highlanderom omogućuje nam da potaknemo još više ljudi diljem svijeta da sudjeluju u tjelesno zahtjevnim aktivnostima za koje misle da su izvan njihovog dosega mogućnosti - kaže De Sena.

Barać pojašnjava da je posljednjih godina Spartan Race proširio poslovanje na 'trail' trčanje, potom se fokusirao i na brdski biciklizam kroz strateško partnerstvo s La Ruteom. Tako je nastala prva svjetska mountain bike utrka u Kostariki. Danas se ona vozi i u Španjolskoj..

- Nedavno je Spartan Race kupio bivšeg rivala Tough Muddera i pokrenuo funkcionalnu fitness marku DEKA, lansirao digitalnu aplikaciju i platformu za trening. Ukupno gledajući, na svim događajima unutar portfelja Spartan Racea godišnje sudjeluje više od milijun sudionika i to je prilika i za nas - zaključuje Barać iz hrvatskog Highlandera.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
23. studeni 2024 01:29