NACIONALNA KAMPANJA

Glas generacija Alpha i Z protiv govora mržnje

Hrvatski Telekom proveo je istraživanje među mladima u Hrvatskoj koje je potvrdilo da ih je čak 52 posto osobno doživjelo govor mržnje, što im ugrožava mentalno zdravlje

HT je s Hiljsonom Mandelom lansirao pjesmu ”Pa pa pa”

Pa-pa svakom govoru mržnje - beskompromisna je poruka Hrvatskog Telekoma u nacionalnoj kampanji koja osvještava razmjere ovog društvenog problema u Hrvatskoj. HT želi upozoriti na posljedice govora mržnje - od narušenog mentalnog zdravlja i samopoštovanja mladih do slabljenja društvene kohezije - te potaknuti međusobnu toleranciju i razumijevanje. U sklopu kampanje HT je udružio snage s Hiljsonom Mandelom, najpopularnijim hrvatskim trap izvođačem, te lansirao pjesmu "Pa pa pa", svojevrsnu himnu pokreta protiv govora mržnje.

Manjak samopouzdanja

U srpnju prošle godine HT je proveo istraživanje među mladima u Hrvatskoj, u dobi od 16 do 25 godina, i potvrdio razmjere govora mržnje kao velikog problema u zemlji. Čak 52 posto mladih osobno je doživjelo govor mržnje dok je njih 69 posto svjedočilo govoru mržnje prema drugima. Meta napada najčešće se postaje zbog seksualne orijentacije, fizičkog izgleda te nacionalne ili etničke pripadnosti.

Više od tri četvrtine ispitanika (njih 77 posto) govor mržnje smatra ozbiljnim problemom, a čak 81 posto vjeruje da ugrožava mentalno zdravlje mladih. Manjak samopouzdanja, pojačana tjeskoba, depresija i osjećaj društvene izoliranosti samo su neke od dubokih i trajnih posljedica koje govor mržnje može ostaviti na mentalno zdravlje. U vremenu u kojem su digitalne tehnologije neizostavan dio svakodnevice, 71 posto ispitanih smatra da govor mržnje na internetu dovodi do povećanja nasilja u stvarnom životu.

image

HT je u kampanji udružio snage s Hiljsonom Mandelom

"HT prepoznaje svoju odgovornost u stvaranju sigurnijeg digitalnog okruženja za mlade. Svjesni smo da često prividna anonimnost na internetu olakšava širenje govora mržnje, a previše mladih svakodnevno postaju njegove žrtve. Zato želimo ohrabriti mlade da otvoreno govore o ovom problemu i zauzmu se jedni za druge, računajući pritom na našu podršku. Naša je poruka jasna: netoleranciji nema mjesta, ni u online ni u offline svijetu. Svaki glas može biti dio promjene", izjavila je Branka Bajt, direktorica Sektora za brend Hrvatskog Telekoma.

U planu i druge aktivnosti

Mandela, jedan od najslušanijih domaćih glazbenika među mladima, već dugo otvoreno progovara o mentalnom zdravlju generacija Alpha i Z. Svoj prepoznatljiv glazbeni stil sada je obogatio porukama koje osnažuju i potiču na promjene, dajući kampanji HT-a novu dimenziju. Himna kampanje, pjesma "Pa pa pa", širi pozitivnu energiju i poziva mlade da zauzmu stav protiv govora mržnje. Mandela ju je premijerno izveo na jedinstvenom pop-up događaju u Zagrebu na kojem je okupio velik broj mladih, potvrđujući važnost i hitnost ove inicijative.

image

Pjesma "Pa pa pa" svojevrsna je himna pokreta protiv govora mržnje

"Svijet bi stvarno mogao biti bolje mjesto, di smo svi ko jedno i živimo sretno. Zamisli kao Lennon da nema problema nego svi skupa pjevamo: Ništa hate speech, samo pozitivo", dio je pjesme "Pa pa pa" Hiljsona Mandele, najpopularnijeg hrvatskog trap izvođača.

"Pa-pa svakom govoru mržnje" nastavlja živjeti kroz videoserijal s mladim kreatorima sadržaja i stručnjacima koji će "pa-pa", među ostalima, reći uvredama na račun naših tijela, imenima koje nosimo, predrasudama prema onima koji nemaju dovoljno novca i mržnji zbog onoga koga volimo. Uz serijal, u planu su brojne druge aktivnosti o kojima će svi zasigurno čuti jer, kao što su poručili iz HT-a, zajedno možemo graditi pozitivnije društvo u kojem umjesto mržnje biramo poštovanje.


Sponzorirani sadržaj nastao u suradnji s Hrvatskim Telekomom

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
25. travanj 2025 13:54