
Brzo i jednostavno. Tako bi se u dvije riječi moglo opisati ono što generacija Z želi od platformi i usluga koje koristi. Takav stav i ne čudi previše s obzirom na to da se radi o prvoj generaciji u povijesti koja je rođena i odrasta u potpuno digitalnom okruženju koje je ubrzalo gotovo svaki aspekt života. Gen Z-jevci žele brzinu i intuitivnost, a sigurnost tradicionalnih institucija pronalaze u tehnologiji od koje očekuju da je besprijekorno integrirana u njihov svakodnevni život. Imaju prirodnu vještinu s digitalnim alatima i biraju aplikacije koje "samo rade", bez dugih pojašnjenja.
To vrlo dobro znaju i u Aircashu, vodećoj domaćoj fintech kompaniji i prvom hrvatskom digitalnom novčaniku, koji je uspješno ostvario spoj sigurnosti i digitalne jednostavnosti.
Prilagodba potrebama korisnika
"Generacija Z odrasla je uz digitalna rješenja i ne želi gubiti vrijeme na papirologiju i čekanje u redovima, nego traži brze i transparentne financijske usluge dostupne u jednom kliku. Aircash je stvoren upravo s tom idejom da financije učini intuitivnima i pristupačnima svima", ističe Branimir Petrušić, direktor produkta.
Bilo da ste u Hrvatskoj, Europi ili na drugom kraju svijeta, dodaje Petrušić, Aircash je uvijek dostupan svojim korisnicima. Aircash Mastercardom korisnici mogu plaćati globalno, a istovremeno primati uplate, slati novce i upravljati svojim financijama kroz aplikaciju.
Kad je Aircash osnovan, cilj je bio omogućiti ljudima da šalju i primaju novac brzo i bez komplikacija. Međutim, u svijetu financijskih tehnologija opstaju samo oni koji se neprestano prilagođavaju. Upravo su ta prilagodljivost i inovativnost Aircashu omogućile da preraste u vodeću digitalnu fintech kompaniju u Hrvatskoj. Tijekom godina su proširili svoju ponudu, dodali niz praktičnih usluga i postali prva hrvatska nebankarska institucija s vlastitom Mastercard prepaid karticom.
"Danas je Aircash više od obične aplikacije. To je financijska platforma koja neprestano raste i prilagođava se potrebama korisnika. Naš cilj je nastaviti razvijati inovativne funkcionalnosti i usluge koje će omogućiti još jednostavnije i sigurnije upravljanje novcem i olakšati svakodnevni život. Želimo korisnicima omogućiti da sve što im treba imaju nadohvat ruke", pojašnjava Branimir Petrušić.
Takav pristup posebno odgovara generaciji Z koja od digitalnih usluga očekuje spomenute brzinu, jednostavnost i intuitivnost. Generacija koja ne pamti svijet bez interneta i mobilnih aplikacija ne želi gubiti vrijeme na složene procedure, nego bira rješenja poput Aircasha koji im daje mogućnost da u nekoliko sekundi pošalju novac, plate račune i parking ili kupe karte za prijevoz poput trajekta ili autobusa. Aircash Mastercard karticom mogu plaćati online i u trgovinama diljem svijeta, a svime upravljaju kroz aplikaciju, bez potrebe za odlaskom u banku. Dodatno usavršavanje korisničkog iskustva donijela je integracija s Apple Payom i Google Payom koja omogućuje dodavanje Aircash kartice u ove digitalne načine plaćanja i osigurava brzo i sigurno beskontaktno plaćanje putem mobitela. Uz planirana proširenja, poput trgovanja dionicama i kriptovalutama te kupovine ulaznica za koncerte i turističke atrakcije, Aircash nastavlja pratiti navike i potrebe digitalne generacije, a s više od milijun korisnika na 13 tržišta dokazao je da financije mogu biti jednostavne i dostupne, baš onako kako generacija Z želi.
Razvoj za svjetsko tržište
Aircash je u potpunosti razvijen in-house i svaki zaposlenik, bez obzira na odjel, ima utjecaj na krajnji proizvod. Istovremeno, u ovoj hrvatskoj kompaniji rade stručnjaci iz cijele Europe, čime se osiguravaju međunarodno znanje i ekspertiza. Iako je Aircash domaći proizvod, on se razvija za svjetsko tržište i tako briše granice u digitalnom dobu i donosi hrvatsku fintech inovaciju sve većem broju država. No ulazak na nova tržišta donosi i niz izazova poput regulative i razumijevanja potrošačkih navika.
"Svakom tržištu pristupamo individualno i zato se prije svakog širenja provodi detaljna analiza da bi se korisnicima ponudila rješenja koja su im zaista potrebna. Tako je, primjerice, nakon Hrvatske mogućnost plaćanja režija uvedena u Sloveniju, a zatim je ista potreba prepoznata i u Rumunjskoj, dok je za velik broj stanovnika turskog podrijetla u Austriji uvedena usluga slanja novca u Tursku", ističe Petrušić.
Iako je riječ o fintech kompaniji, Aircash nije samo tehnologija i financije. Regulativa, distribucija, marketing i korisnička podrška jednako su važni za uspjeh proizvoda, kao i neprestano poboljšavanje korisničkog iskustva. Zato se kontinuirano osluškuju potrebe tržišta i aktualni trendovi.
"Naša misija je stvoriti platformu koja ne poznaje granice. Ni geografske ni generacijske. Želimo da Aircash bude jednako intuitivan i koristan svima, bez obzira na to jesu li digitalni entuzijasti ili tek ulaze u svijet digitalnih financija. Inovacije neprestano prilagođavamo stvarnim potrebama korisnika jer vjerujemo da financije trebaju biti jednostavne, sigurne i dostupne svima", zaključuje Petrušić.
Sponzorirani sadržaj nastao u suradnji s tvrtkom Aircash
Komentari
0