NEMA VIŠE MJERA

I Kineski turisti se vraćaju u Hrvatsku, iz zemalja Dalekog istoka stiže nam čak 17.000 gostiju

Hrvatska je nakon pandemije za daleka tržišta po cijenama izjednačena sa Španjolskom ili Italijom

Ilustrativna fotografija

 CROPIX

Kineski se turisti polako ove godine, nakon koronakrize, vraćaju u Hrvatsku. Taj promet neće biti na razini ovoga koji je dosegnut 2019. godine, ali pulska Uniline Grupa, koja je godinama radila na pridobivanju turista iz Kine, Koreje, Japana, Indije i drugih dalekoistočnih zemalja, očekuje oko 17.000 putnika iz tog dijela svijeta. Ujedno najavljuje da će iduća godina biti godina punog povratka tog tržišta. Kako u Kini, osim općih mjera prevencije, trenutno nema nikakvih restrikcija po pitanju covida, Uniline bilježi prve potvrde dolazaka.

- Teško možemo očekivati brojke iz 2019. već ove godine, ali svakako očekujemo rast, a iduće, 2024. godine očekujemo brojke iz 2019. Procjena je da će ove godine Hrvatsku u našoj organizaciji posjetiti više od 17.000 kineskih gostiju. Što se tiče ostalih zemalja kao što su Južna Koreja, Japan, Tajland i Indija, one su prošle godine ostvarile manji broj dolazaka u Hrvatsku, no i s tih tržišta imamo naznake značajnijeg povratka gostiju već ove godine - ističe direktor prodaje Uniline Grupe Dario Guljelmović.

Euro je prednost

No, opća situacija u svijetu, pa i pandemija utjecali su na cijene i aviopromet, pa je u postpandemijskom razdoblju Hrvatska za daleka tržišta po cijenama izjednačena sa Španjolskom, Italijom i drugim zemljama zapadne Europe. Više za Kineze, Japance i Korejce nije jeftinija varijanta europskog putovanja, zbog čega će još više trebati raditi na promociji i pridobivanju turista iz Azije. Zato u Unilineu smatraju da je u tom smislu veliki plus za Hrvatsku smislu uvođenje eura i ulazak u Schengen.

- Kineski gosti tradicionalno vole posjećivati ovaj dio Europe, a prema nekim istraživanjima, za gotovo 80 posto kineskih putničkih agencija jugoistok Europe će nakon otvaranja Kine biti vodeća destinacija. U prilog pozitivnim najavama idu i uvođenje eura te ulazak Hrvatske u Schengen, što znači da naši klijenti nakon slijetanja u Europu bez ikakvih zaustavljanja putuju do Hrvatske, što je za njih izuzetno važno - rekla je Mary Huang, direktorica ureda Unilinea u Šangaju. Naime, pulska je tvrtka unatoč velikom trošku zadržala predstavništva na svim dalekim tržištima jer je smatrala ključnim održavati kontakt s našim partnerima.

Traže sigurnost

Govore nam da je tijekom i nakon korone Hrvatska prepoznata kao izuzetno sigurna destinacija, što je primijećeno i na azijskim tržištima.

- Zbog novostečenih navika, ali i činjenice da koronavirus nije iskorijenjen, vidljivo je da gosti i dalje posebnu pozornost pridaju sigurnosti, odnosno higijeni. Gosti iz azijskih zemalja vesele se povratku putovanjima i pozitivno reagiraju na popuštanje mjera i otvaranje granica. Obično prilikom svojeg prvog dolaska u Europu biraju turističke programe u okviru kojih posjete što više destinacija. Na nama je da ih tijekom putovanja upoznamo s destinacijom i zainteresiramo da se vrate i možda još bolje upoznaju našu zemlju, stoga veliki trud ulažemo da gostima ponudimo autohtonu ponudu. Realno je da će gosti nominalno trošiti više, međutim, nama nisu u fokusu brojke, nego naglasak stavljamo na promociju Hrvatske kao sigurne destinacije, a osim prirodnih i kulturnih atrakcija, fokusirani smo na kvalitetu - navodi Guljelmović.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
23. studeni 2024 06:45