Infobip je lansirao Experiences, novi alat koji uz pomoć generativne umjetne inteligencije pomaže tvrtkama stvoriti chatbotove koje će moći koristiti ga za komunikaciju sa svojim korisnicima, zaposlenicima i partnerima te rješavati kompleksne upite i zadatke.
Bez čekanja u redu u institucijama, na javljanje agenta ili pretraživanja internetskih stranica u potrazi za potrebnim informacijama. U nekoliko klikova svaka će organizacija ili tvrtka moći stvoriti svoj chatbot sličan ChatGPT-u koji će im pomoći da angažiraju kupce, potaknu lojalnost i rast poslovanja. Istovremeno tvrtkama štedi vrijeme koje bi inače trebalo za izradu chatbotova i njihovu personalizaciju. Kompanije ujedno mogu i pratiti ponašanje potrošača, mjeriti metriku učinka i identificirati područja za poboljšanje te iskustvo razgovora dodatno poboljšati na temelju tih podataka kako bi zadovoljstvo korisnika bilo još veće.
Ivan Ostojić, direktor poslovanja u Infobipu, rekao je kako je zbog rastućeg trenda potrošača koji žele komunicirati s tvrtkom ili brendom putem kanala za razgovor, tvrtkama postalo važno ponuditi takva iskustva.
Experiences pomaže tvrtkama u rješavanju bolnih točaka u komunikaciji s kupacima dok istodobno pospješuju njihovu digitalnu transformaciju i rast. Experiences pokazuje kako Infobip nastavlja ulagati u inovativne nove proizvode i usluge kako bi osigurao da budemo vodeća komunikacijska platforma na tržištu za svaku platformu - naglasio je.
Ostojić je na webinaru, na kojem je u srijedu predstavljen Experiences, prikazao primjer suradnje s digitalnim osiguranjem Laqo. On pomaže osiguravajućoj tvrtki da bude među prvima koja će u korisničkoj podršci imati digitalnog asistenta umjetne inteligencije. Takva korisnička podrška bila bi cijelo vrijeme dostupna, od 0 do 24, i omogućila korisnicima da brzo i jednostavno dobiju personalizirane odgovore na svoja pitanja. Sve izgleda kao uobičajeno dopisivanje putem WhatsAppa ili Messengera, a dogodili se bilo kakva komplikacija putem - i dalje su dostupni agenti ljudi. Ipak, uz pomoć agenta umjetne inteligencije, tijekom vremena broj onih s kojima razgovaraju će se smanjivati pa će se s više pažnje moći posvetiti onima s kompliciranijim pitanjima.
Experiences će biti dostupan u mnogim sektorima, uključujući e-trgovinu, sport i zabavu, zdravstvo, financijske usluge, putovanja i ugostiteljstvo, transport i logistiku, proizvodnju i proizvodnju te telekomunikacije. S vremenom, primjeri uključuju slučajeve upotrebe koji su relevantni za određene vertikale kao što su ponovna zaliha i povrat proizvoda za maloprodaju ili organiziranje sastanaka i slanje poruka na temelju lokacije. Infobip Experiences besplatno je dostupan tijekom beta faze, a ujedno je i dio portfelja Infobipovih rješenja za angažman korisnika softvera koja će u srpnju proći kroz veliku AI nadogradnju.
Ovakva digitalna rješenja odgovor su na potrebe korisnika za što jednostavnijim pristupom željenim informacijama. Nekada morali fizički odlaziti do institucija ili tvrtki kako bismo doznali ono što nas zanima, uslijedila je era interneta i kasnije aplikacija zbog kojih je sve postalo još jednostavnije.
- Budućnost je u razgovorima i takva da će se sve moći obaviti na jednoj platformi ili kanalu - poručio je Ostojić.
Njegovo mišljenje dijeli i Ari Klein iz Metinog odjela poslovnih poruka koji je naglasio kako su svi ljudi intuitivno svjesni kako je razgovor naš prirodni način interakcije pa biznisi imaju priliku oduševiti korisnike svojim prilagođavanjem tome.
- Ljudi očekuju više od toga da moraju skidati našu aplikaciju ili nas tražiti na webu. Svaki se dan pošalje više od 150 milijardi poruka što pokazuje da se promijenio način komuniciranja pa ljudi očekuju da se i tvrtke tome prilagode - rekao je Klein.
Umjetna inteligencija trenutno je vrlo općenita pa bi upravo personalizacija tako da odgovori na potrebe konkretne tvrtke.
- Dopisivanje putem poruka stvara osjećaj povezanosti, ljudi poruke više vole i radije kupuju od onih koji im omogućuju takvu komunikaciju - dodao je.
Panos Periorellis, glavni voditelj programa u Microsoftu, je istaknuo kako umjetna inteligencija već sada uvelike mijenja svijet u kojem živimo.
- Važno je učiti od svojih korisnika i to iskoristiti za unaprjeđivanje proizvoda. To je ono što korisnici i poslovni partneri traže - poručuje.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....