Novi šef

Jiří Dvorjančanský odlazi iz A1 Hrvatska, od 1. lipnja u njegovu fotelju sjeda Dejan Turk

Turk se pridružio A1 Telekom Austria Grupi 2004., nakon što je uspješno vodio poslovanje McDonald’sa u Sloveniji i Hrvatskoj

Jiří Dvorjančanský i Dejan Turk

 A1/

Nakon jednog desetljeća na mjestu predsjednika Uprave A1 Hrvatska, Jiří Dvorjančanský napušta kompaniju 1. lipnja 2024. godine. Dejan Turk, dosadašnji predsjednik Uprave A1 Slovenija i A1 Srbija, postat će novi predsjednik Uprave A1 Hrvatska.

U zadnjih 10 godina, kompanija je doživjela snažan poslovni rast i rekordna ulaganja u mrežnu infrastrukturu, digitalizaciju te materijalna i ostala prava zaposlenika. Pod vodstvom Jiříja Dvorjančanskýog, A1 Hrvatska uspješno je povećala svoj tržišni udio te se proširila na nova poslovna područja. Također, izgrađena je najveća gigabitna mreža u Hrvatskoj i konsolidirano tržište fiksnih telekomunikacija, Vipnet je postao A1, a korisnicima su ponuđene atraktivne usluge i proizvodi. Svoju dužnost predsjednika Uprave Dvorjančanský će obnašati do kraja svibnja 2024., nakon čega napušta A1 Telekom Austria Grupu na vlastiti zahtjev.

Dejan Turk postaje predsjednik Uprave A1 Hrvatska od 1. lipnja 2024. Riječ je o uspješnom menadžeru sa zavidnom karijerom u telekomunikacijskoj industriji, koji je diplomirao ekonomiju u Beču. Turk se pridružio A1 Telekom Austria Grupi 2004., nakon što je uspješno vodio poslovanje McDonald’sa u Sloveniji i Hrvatskoj. Tijekom karijere bio je na brojnim značajnim pozicijama, uključujući voditelja marketinga i prodaje u A1 Slovenija, a potom i član Uprave od 2006. te predsjednik Uprave A1 Slovenija od 2007. do 2014. Nakon što je 2014. godine preuzeo funkciju izvršnog direktora i direktora marketinga A1 Srbija, već godinu kasnije preuzima dužnost predsjednika Uprave i direktora marketinga novoformiranog klastera A1 Telekom Austria Group Srbije i Slovenije. Uz A1 Hrvatska, Turk će od lipnja ove godine nastaviti voditi A1 Slovenija iz sjedišta u Zagrebu.

A1 Hrvatska ostaje strateški usmjerena na nastavak značajnih ulaganja u modernizaciju mobilne mreže i 5G te u uvođenje optičke infrastrukture s ciljem pokrivanja milijun kućanstava do kraja 2025. godine. Isto tako, kompanija nastavlja biti predvodnik inovacija u novim proizvodima i poslovnim praksama te kontinuirano unaprjeđivati korisničko iskustvo i zadovoljstvo zaposlenika.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
27. studeni 2024 16:07