Hypefy, hrvatski AI agent dizajniran za pokretanje čitavih marketinških kampanja za influencere, prikupio je 1,75 milijuna dolara u početnom financiranju što će im omogućiti da nastavak uspješne priče. Ovu je rundu vodio Interactive Venture Partners, uz potporu obiteljskog ureda Thomasa Peterffyja, osnivača i predsjednika Interactivea Brokers Group, uz dodatnu podršku Euroventuresa, Oktogon Venturesa i Interkapital. Time su se pridružili su se Fil Rouge Capitalu i BA Draženu Peharu koji su u Hypefy uložili u prethodnim rundama.
Startup će ovo financiranje iskoristiti za proširivanje tima, ubrzavanja razvoja i širenja na druga europska tržišta, ali i SAD. Želja im je da što više svjetskih brendova iskusi čari napredne marketing automatizacije za influencere. Iza svega stoji snažan tehnički tim koji ima iskustvo u marketingu, umjetnoj inteligenciji i financijama.
Hypefy koristi prošle podatke o izvedbi, metriku publike i čimbenike specifične za tržište kako bi kampanja bila što bolja i utjecajnija. Napredno strojno učenje i umjetna inteligencija pomažu da cijeli proces bude učinkovitiji i bolji.
Stjepan Zelić, direktor i suosnivač Hypefya, objašnjava kako je njihova misija osnažiti robne marke i pomoći im da brzo uđu na nova tržišta, dok istovremeno izbjegavaju cjenkanje s utjecajnim osobama i optimiziraju rezultate marketinških kampanja za influencere.
“Potražnja za autentičnim sadržajem i učinkovitim upravljanjem kampanjama brzo raste, a Hypefy transformira industriju jer vrhunskim rješenjima pojednostavljuje i automatizira proces za naše klijente
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....