MIC PO MIC

Ljudi ogorčeni novom politikom kompanije: Niskobudžetni avioprijevoznik uveo još jednu naknadu...

Ryanair za sada nije službeno objasnio taj potez

Ryanair

 Bozo Radic/Cropix

Britanci koji su kao svog avioprijevoznika izabrali Ryanair, ogorčeni su zbog njegove nove politike po kojoj su morali platiti 21 funtu za rezervaciju sjedala kako bi pristupili svojoj e-boarding karti. I do sada se naplaćivala rezervacija, ali ona nije bila obavezna. BBC piše kako Ryanair za sada nije službeno objasnio taj potez, niti je odgovorio na njihov upit, pa nije jasno hoće li ovo naplaćivanje postati standardna praksa i u drugim zemljama. Za sada je poznato da je uvedena proteklih nekoliko dana.

"Jednostavno ne mogu vjerovati vašoj novoj politici da putnicima ne dopuštate izradu ukrcajne propusnice (mobilne ili ispisane) osim ako kupe sjedalo, što ih prisiljava da se pridruže redu za prijavu (30 m ili dulje) samo kako biste zaradili koju funtu. Skandalozno", pisao je jedan korisnik na X, nekadašnjem Twitteru.

Jedan je putnik rekao da im je osoblje na šalteru za prijavu u zračnoj luci reklo da se nova pravila odnose samo na zadnjih 20 putnika koji se prijavljuju na let, a naplata je uvedena u proteklih nekoliko dana.

Većina zračnih prijevoznika zahtijeva od putnika da se prijave putem interneta, čime potvrđuju svoju namjeru putovanja. Obično se može preuzeti elektronička kopija ukrcajne karte, ali neki putnici umjesto toga radije preuzimaju isprintanu ukrcajnu kartu u zračnoj luci. Nijedan od tih izbora obično se ne naplaćuje.

Međutim, čini se da Ryanair zahtijeva od nekih putnika da rezerviraju sjedalo, što obično košta između 7 i 21 funti, prije nego što im se dopusti da preuzmu ukrcajnu kartu na svoj telefon ili računalo. Ako odluče da ipak neće rezervirati mjesto, moraju čekati u redu za u zračnoj luci.

Niskobudžetni zračni prijevoznici poput Ryanaira već su ‘poznati‘ po dodatnim naknadama, poput naknade za prtljagu ili rezervacije sjedala s dodatnim prostorom za noge. Opravdavaju se da na taj način održavaju niske cijene osnovnih karata u usporedbi s tradicionalnim prijevoznicima koji obično osiguravaju obroke, prtljagu i druge dodatke.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
27. studeni 2024 21:38