PROMJENE U KOMPANIJI

Martina Džoja Barišić nova je generalna direktorica GROHE za tržišta Hrvatske i Slovenije

Radujem se novim izazovima, jer su oni uvijek odlična prilika za rast, poručila je Džoja Barišić

Martina Džoja Barišić

 Privatni album

Martina Džoja Barišić nova je generalna direktorica Grohe za tržišta Hrvatske i Slovenije, u kojima je kompanija dugi niz godina prisutna svojim asortimanom proizvoda za kuhinje i kupaonice. Karijeru u ovom industrijskom segmentu Martina Džoja Barišić gradi već 15 godina, a svoj put u kompaniji Grohe započela je 2017. godine kao marketing menadžer Adria regije.

Godinu poslije preuzela je i funkciju marketing menadžera za tržišta Jugoistočne Europe grupacije Lixil , vodećeg svjetskog proizvođača sanitarne opreme, građevinskih materijala, proizvoda i usluga za stambene potrebe. Grupaciji Lixil se pridružio 2014. Godine i Grohe.

- Novu priliku u karijeri vidim ponajprije kao mogućnost za daljnje jačanje tržišne pozicije kompanije te širenje mreže ključnih dionika, u čemu mi je od najveće pomoći moj izvrstan tim suradnika. Radujem se novim izazovima, jer su oni uvijek odlična prilika za rast, izjavila je Martina Džoja Barišić.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
11. travanj 2025 13:57