Zlatko Dalić u Rovinju:

'Na ulicama je opet bilo zajedništva, a vratile su se pomalo izgubljene hrvatske kockice'

Na Weekend Media Festivalu razgovaralo se o pozitivnom odjeku srebra na SP-u u Rusiji
Pete Radovich CBS, kreativni direktor (SAD), Zlatko Dalić, nogometni trener (Hrvatska), Kristjan Stanićić, Hrvatska turistička zajednica, direktor (Hrvatska) a razgovore vodi Antonija Mandić.
 Goran Šebelić / Hanza Media

Kada su naši nogometaši došli u Rusiju, malo tko je na ulicama Rusije znao detalje o Hrvatskoj, no sa svakim su danom znali sve više. Ljudi diljem svijeta zbog nogometa su na Googleu pretraživali riječ ''Croatia'', a ono što su vidjeli bile su fotografije najpoznatijih hrvatskih turističkih destinacija. Nakon svjetskog nogometnog prvenstva Hrvatska turistička zajednica (HTZ) bilježi dvoznamenkaste stope rasta po 'bookingu' i interesu ljudi za dolazak u Hrvatsku, i to na svojim ključnim tržištima, poput Njemačke, Velike Britanije te skandinavskih zemalja.

Ovo su samo neki od ponajboljih primjera kako su nogomet, Vatreni i izbornik Zlatko Dalić pomogli stvaranju, jačanju i održavanju brenda Hrvatska. Riječ je o toliko značajnom fenomenu da mu je pripao poseban panel na ovogodišnjem 11. izdanju Weekend Media Festivala koji je počeo jučer u staroj tvornici duhana u Rovinju.

- Pored srebra koje je veliko, još je veća stvar ono što se događalo za vrijeme i poslije prvenstva u Hrvatskoj. Toliko je na ulicama opet bilo zajedništva da se vratio taj pomalo izgubljen identitet: hrvatske kockice - kazao je jučer Dalić objašnjavajući koliko je uspjeh Vatrenih na Mundijalu potpomogao i prepoznatljivi vizualni identitet Hrvatske.

Najupečatljiviji motiv hrvatske nogometne reprezentacije - kockasti dres - nedavno je na svojim malim ekranima moglo vidjeti i oko pet milijuna Amerikanaca. Pete Radovich, kreativni direktor televizijske kuće CBS, a inače Amerikanac dalmatinskih korijena, suptilno ga je provukao kroz sportsku emisiju „Inside the NFL”, čiji je producent.

Hrvatski su nogometaši odradili odličan posao i za Hrvatsku turističku zajednicu (HTZ). Osim uz video spot u kojem su glavnu ulogu imali upravo Modrić i ekipa, HTZ je na krilima njihovog uspjeha uspjela ostvariti pozitivne promotivne rezultate sa znatno manjim budžetom u odnosu na neke druge turistički jake zemlje, objasnio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

- Nogometaši su nam olakšali posao, ali u kreiranju svih tih kampanja ima jako puno posla, a po meni je jedna od ključnih stvari da reagirate u pravom trenutku - dodao je ipak Staničić.

Sport se, tako, pokazao sjajnom platformom promocije, što ni ne čudi, s obzirom na to da „ne postoji veća pozornica od one svjetskog nogometnog prvenstva”, zaključio je Radovich.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. studeni 2024 11:22