S današnjim danom poziciju čelne osobe najvećeg hrvatskog telekom operatora preuzima Nataša Rapaić, prva predsjednica Uprave te kompanije i žena koja je karijeru u njoj uspješno gradila posljednjih 20 godina, uz niz inovativnih projekata.
To nije floskula: Nataši Rapaić se pripisuje niz usluga koje je HT uveo na tržište, među kojima su istaknutije MAXtv, prva IPTV usluga unutar grupe Deutsche Telekom i jedna od prvih na svijetu te Magenta1, koncept koji spaja više telekom usluga pojedinog korisnika u jedinstveni proizvod, čime se ostvaruju uštede.
Nataša Rapaić u HT-u je od 2003., kada je imenovana izvršnom direktoricom Korporativnih komunikacija, a 2005. postala je članica Izvršnog odbora T-Coma i glavna direktorica za marketing. Pet godina poslije imenovana je operativnom direktoricom Sektora za marketing za privatne korisnike. Godine 2013. postala je članica Uprave HT-a kao osoba odgovorna za poslovanje s privatnim korisnicima (što je obuhvaćalo prodaju, marketing, korisničke i tehničke usluge privatnim korisnicima).
U to se vrijeme profilirala u jednu od cjenjenijih menadžerica u Hrvatskoj i jedno od zaštitnih lica domaće telekom industrije. Teško je naći nekoga tko je poznaje koji neće reći da je riječ o vrhunskoj poznavateljici biznisa i stručnjakinji koja je upućena u najmanje detalje poslovanja.
Desetljetno iskustvo Nataše Rapaić u radu za privatne korisnike odlikuje se i u onome što se očekuje od njezinih budućih poteza s mjesta predsjednice Uprave. Fokus poslovanja HT-a pod njezinim upravljanjem, prema najavama, trebao bi biti rast, transformacija i diferencijacija na planu proizvoda, zatim kvalitete usluge, veća učinkovitost poslovanja i veće zadovoljstvo zaposlenika, za što je uvjerena da je preduvjet vrhunskog korisničkog iskustva. To smatra polazišnom točkom uspjeha i u njezinoj viziji korisnici, od kojih kompanija živi, moraju biti u središtu poslovanja.
Dodatno, Rapaić naglašava i da je svjesna uloge koju HT ima u društvu, kao vodeći privatni investitor u digitalizaciji Hrvatske, s više od 360 milijuna eura u 2023. godini ili 50 posto više u odnosu na 2022.
Prema ocjenama suradnika i poslovnih partnera, Rapaić je u komunikaciji krajnje izravna i otvorena, ali ujedno i žestoka pregovaračica. Ujedno, uvijek će ispred sebe naglasiti važnost timskog rada.
"Izravna je, predana, zna znanje i ima poštovanje zaposlenika, a svatko to je ikad radio s njome reći će vam da je liderski odlučna i ljudski ugodna pa s njome znate na čemu ste. Nikad se ne gura u prvi plan", govori jedan od dugogodišnjih kolega. "Apsolutno najbolji izbor za CEO-a za HT, i to ne zato što je žena, domaća ili što je izbor iz kompanije, već zato što je stručnjakinja u punom smislu te riječi i liderica koja ima izraženu stratešku, poslovnu, financijsku i marketinšku perspektivu, a usto i izraženu emotivnu inteligenciju", kaže nam upućeni izvor.
Da Natašu Rapaić nisu prepoznali samo u Hrvatskom telekomu, pokazale su i poruke koje joj je uputila Dominique Leroy, članica Uprave Deutsche Telekoma za Europu, pri imenovanju na novu funkciju: "S Natašom Rapaić imamo snažnu nasljednicu iz vlastitih redova. S obzirom na njezinu usmjerenost razvoju i rastu poslovanja te dosad postignute odlične rezultate, Nataša će i kao predsjednica Uprave nastaviti uspješnu priču Hrvatskog Telekoma".
I prije dolaska u HT, njezina je karijera dovoljna za impresivan CV. Rođena je 1969. godine u Zagrebu, 1993. je diplomirala na Ekonomskom fakultetu, a diplomu iz Poslovnog upravljanja (MBA) stekla je 2000. godine na poslovnoj školi IE u Madridu.
Radila je u ekonomskom uredu španjolskog veleposlanstva kao ekonomska analitičarka na istraživanjima hrvatskog tržišta i poticanju ekonomske suradnje dviju zemalja i bila je financijska analitičarka u investicijskom odjelu banke Grupo Caixa Galicia. Već na početku karijere stekla je prva iskustva u marketingu u telekom industriji, radeći kao konzultantica u Europraxis Consultingu u Madridu na različitim projektima za Telefonicu Moviles.