USRED PANDEMIJE

Nevjerojatan uspjeh riječkog Surf‘n‘Friesa: Krenuli su u pohod na Ameriku, otvorit će više od 300 dućana

Surf’n’Fries krenuo je 2009. godine u Rijeci, osnivači Denis Polić i Andrija Čolak otvorili su tad svoj prvi objekt
Surf'n'fries otvoren u Americi
 Andrija Čolak/facebook

Hrvatski franšizni lanac Surf'n'Fries krenuo je u osvajanje Amerike. Objavio je to na Facebooku jedan od dvojice osnivača, Andrija Čolak.

Stigao je i taj dan! Surf'n'fries krenuo je u osvajanje Amerike! Ovo je prvi od planiranih 300+ dućana koji se otvorio na današnji dan. Zadnjih godinu i pol dana smo danonoćno radili na otvaranju američkog tržišta. Još krajem prošle godine uspjeli smo potpisati ugovor s Walmartom najvećim retail lancem na svijetu u kojem otvaramo naše dućane, napisao je Čolak i dodao kako do sada nijednom europskom brendu nije pošlo za rukom dobiti ugovor s Walmartom, a kamoli graditi nacionalni QSR lanac u Americi.

- Mi smo uspjeli zbog pravog timing-a, pravih ljudi s kojima smo radili i koncepta u koji smo beskrajno vjerovali. Bili smo voljni napraviti mnoge promjene poput proširenja menija u tzv. „full menu“, što znači da imamo sve od doručka, preko chicken burgera, pa do deserta. Također, zbog specifičnosti tržišta morali smo promijeniti i ime jer „Surf“ u Americi podrazumijeva riblje proizvode, a naše pozicioniranje je u „chicken“ segmentu, tako je nastala „surfajuća kokoš“ odnosno SURFIN' CHICKEN, nastavlja Čolak i kaže kako im odluka o promjeni imena nije bilo nimalo laka.

- Trenutno je u procesu otvaranja 12 lokacija, od toga 10 u Texasu i 2 Kaliforniji. Za sada je odaziv franšizera izvrstan jer pred potpisom imamo još 50 lokacija. U planu je otvaranje preko 300 lokacija u sljedećih 5 godina samo u Walmartu, planiramo razvijati i druge formate poput Drive Through i sl., kaže Čolak.

Napominje kako su sve odradili vlastitim snagama, bez vanjskog financiranja, u doba kada su im svi dućani bili pozatvarani zbog pandemije te su im prihodi bili ravni nuli.

- Nevjerojatno je koliko se može postići s jako malo, samo ako nešto dovoljno jako želiš i vjeruješ (i ne odustaješ dok luđački guraš naprijed). Ništa od ovoga ne bi bilo moguće bez naših franšizera koji su vjerovali u brend, koncept i nas pa im zato veliko hvala! Također, veliko hvala svima koji su bili uz nas zadnjih 12 godina i trpjeli poprilično lude ideje, ali evo nekad se i najluđe ideje ostvare... Huh sad mi je lakše jer sam morao šutjeti o ovome mjesecima..., napisao je Čolak i zahvalio svima.

Surf’n’Fries krenuo je 2009. godine u Rijeci, osnivači Denis Polić i Andrija Čolak otvorili su tad svoj prvi objekt u kojem su pokrenuli prodaju prženih krumpirića u originalnoj i inovativnoj ambalaži.

Prva prijelomna točka njihova poslovanja bila je na samom otvaranju njihova prvog objekta. Očekivali su, ispričao je Čolak jednom prilkom, da će odmah biti neviđena navala, ali to se nije dogodilo. Sreća da je po struci marketingaš, pa su se brzo uspjeli snaći, napravili su flyere na kojima su ljudima za jednu kupljenu porciju krumpirića, ponudili dodatnu gratis i dok su ih podijelili, ljudi su već stajali u redu.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
23. studeni 2024 11:15