PRILAGODBA AKTUALNOJ SITUACIJI

Novim konceptom Mlinar uvodi brojne inovacije na pekarsko tržište

Novi koncept razvijen je u suradnji s agencijom za arhitekturu i dizajn Brigada, sestrinskom tvrtkom dizajnerske agencije Bruketa&Žinić&Grey
 Mlinar

Prilagođavajući se situaciji na tržištu, jedna od vodećih hrvatskih kompanija razvila je potpuno novi koncept prodajnih mjesta te tijekom proteklog razdoblja otvorili čak šesnaest novih prodavaonica u Zagrebu, Splitu, Požegi, Poreču, Zadru, Šibeniku, Biogradu na Moru, Bolu na Braču, Varaždinu i Kutini. Mlinar je najveća kompanija na tržištu u pekarskoj industriji koja broji više od 2000 zaposlenih, godišnje proizvede više od 170 milijuna proizvoda te ih plasira na domaće i svjetsko tržište kroz više od 220 prodavaonica i 29 Mlinar franšiza po Europi. Unutar novog koncepta Mlinar svojim kupcima nudi ponudu tradicionalnih, ali i novih proizvoda kupcima koji godišnje obave više od 36 milijuna posjeta Mlinaru.

Novi koncept razvijen je u suradnji s agencijom za arhitekturu i dizajn, Brigadom, sestrinskom tvrtkom dizajnerske agencije Bruketa&Žinić&Grey. Prostor novih Mlinar prodavaonica je, kako ističu iz Mlinara, ugodniji i funkcionalniji, a kupcima je osigurana veća protočnost i praktičnost. Prodavaonice su podijeljene na dva dijela: ON THE GO dio kojeg čine proizvodi namijenjeni konzumaciji odmah te TAKE HOME dio, kojeg upotpunjuju tradicionalni proizvodi koji se uglavnom kupuju i konzumiraju kasnije.

Proširenu ponudu Mlinar je zaokružio i novim pojedinačnim pakiranjima, koja su označena color codovima i prozorom s prednje strane kako bi kupci vidjeli i lakše raspoznali svoje omiljene proizvode, a koja u prvi plan stavljaju važnost higijene u vrijeme pandemije, ali i praćenje načela održivosti i zaštite okoliša. Također, mogućnost koju pruža self-service zona u novim prodavaonicama Mlinara osigurava dodatnu praktičnost i brzinu, bez nepotrebnog zadržavanja u zatvorenom prostoru, uz istovremenu povećanu funkcionalnost.

„Novim konceptom željeli smo nadopuniti jedno od poglavlja najljepše pekarske priče koju zajedno s našim kupcima gradimo i živimo već 118 godina te im kroz novo opremljene prodavaonice zahvaliti na povjerenju koje nam dosljedno potvrđuju kao i pružiti potrebna rješenja u ova izazovna vremena. Upravo zato vodili smo brigu o svim zahtjevima naših potrošača u današnjem trenutku, želeći tako dati naš doprinos razvoju pekarske industrije u kojoj hrvatski potrošači imaju pravo izbora načina kupnje i samih proizvoda, bez obzira radi li se o tradicionalnim pekarskim proizvodima ili proizvodima orijentiranim na kupce koji u pekarskoj industriji traže dodatne izbore. Snage, inovativnosti i novosti neće nedostajati ni u budućnosti jer imamo potrebna znanja i jasnu viziju koju ćemo dosljedno slijediti, dok ćemo praćenjem zahtjeva naših kupaca i njihovih kupovnih navika i nadalje nastojati otvarati nova poglavlja, kontinuirano prilagođavajući naše proizvode“, kazao je Mladen Veber, predsjednik Uprave tvrtke Mlinar.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
12. studeni 2024 03:59