KORISNICI BIJESNI

‘Paket je trebao biti u Paketomatu, nestao je, a nitko se ne javlja!‘; Saznali smo uzrok sve većeg kaosa u dostavnim službama

Rast e-trgovine, uključujući i nove igrače s kineskog tržišta, uzrokuju nagli porast narudžbi hrvatskih građana

dpd/ Ilustracija

 /Mickis Fotowelt/alamy/alamy/profimedia

Kada počnu akcije pojedinih online trgovina, očito je da treba računati i na to da ćete svoj paket čekati dulje nego što je uobičajeno. Ako vam nešto slučajno zapne, mogli biste se načekati da dobijete podršku korisničke službe dostavnih usluga, jer i tu nedostaje radnika. I sami smo to iskusili ovih dana, u neizvjesnosti hoćemo li uopće dočekati paket koji smo unaprijed platili.

Paket iz online trgovine uputili smo na pickup lokaciju DPD-a u Zagrebu, da bismo dan kasnije od njih dobili SMS u kojem nas obavještavaju da paket ne može biti isporučen na tu lokaciju, uz uputu da nazovemo korisničku službu. Tamo se, pak, nitko nije javljao, a paket nismo mogli locirati ni na aplikaciji ni na web stranicama, kao da je nestao. Naposljetku smo im poslali mail na koji dva dana nis...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
01. travanj 2025 07:32