Američki div robe široke potrošnje Procter & Gamble (P&G) u petak je izvijestio o rastu tromjesečne dobiti i prihoda na godišnjoj razini zahvaljujući snažnoj potražnji za kozmetičkim proizvodima i sredstvima za čišćenje.
Neto dobit u tromjesečju zaključno s 30. rujnom iznosila je 3,20 milijarde dolara i bila je za 12,3 posto viša u usporedbi s istim razdobljem prošle godine, objavila je kompanija dugi niz godina prisutna i u Hrvatskoj.
Neto prihodi blago su uvećani u tom inače prvom P&G-eovom poslovnom kvartalu, na 16,69 milijardi dolara. U istom razdoblju prošle godine iznosili su 16,65 milijardi, pokazalo je poslovno izvješće.
Prodaja je uvećana za pet posto u segmentu poslovanja s kozmetičkim proizvodima, predvođena dvoznamenkastim rastom prodaje proizvoda P&G-eovih vrhunskih brendova za njegu kože SK-II i Olay.
U segmentu tekstila i proizvoda za kućanstvo prodaja je uvećana za dva posto. Taj segment, poznat po proizvodima poput praška za pranje rublja Tide i osvježivača zraka Febreze, inače najviše doprinosi ukupnim prihodima kompanije.
Izdvajaju se i rezultati ostvareni u segmentu poslovanja s proizvodima za njegu, s rastom obujma prodaje od pet posto, zahvaljujući većoj potražnji potaknutoj sniženim cijenama.
Dionice P&G-ija od početka su godine izgubile na vrijednosti 13 posto, po čemu je njihov rezultat lošiji od onog burzovnog indeksa čije su sastavnice ostale vodeće tvrtke u segmentu potrošačkih roba, primjećuje Reuters.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....