Digitalizacija

Roto dinamic digitalizirao naručivanje: Aplikacija digla promet za 5,43 posto

Kompanija drži 30 posto tržišnog udjela u distribuciji pića u Hrvatskoj

Roto dinamic drži 30 posto hrvatskog tržišta distribucije pića

Roto dinamic digitalizirao je proces naručivanja hrane i pića za ugostitelje kroz novu B2B aplikaciju i time u šest mjeseci povećao prihod za 5,43 posto.

Kompanija drži 30 posto tržišnog udjela u distribuciji pića u Hrvatskoj, a dosad je glavnu B2B komunikaciju sa svojim većim kupcima obavljala ručno.

Sandra Vešligaj, operativna direktorica Humana, ujedno i voditeljica projekta razvoja aplikacije za Roto dinamic kaže da se rješenje pokazalo vrlo uspješnim.

- Glavni problem riješili smo pristupivši mu u korijenu, na razini pojedinca. Željeli smo vlasnicima barova i restorana olakšati posao i omogućiti im brz i jednostavan način naručivanja i praćenja narudžbe - kaže Vešligaj.

Navodi da je u prvih šest mjeseci aplikacija premašila prodajne ciljeve Roto dinamica.

Kompanija je očekivala da će mobilna aplikacija preuzeti 15 posto prometa, a oni su skočili na 18 posto. Usto, ukupni prihod Roto dinamica narastao je za 5,43 posto.

U prvih mjesec dana putem aplikacije obrađeno je više od pet tisuća narudžbi što predstavlja rast od 6,8 posto.

Prosječno trajanje obrade narudžbe putem aplikacije postalo je dvostruko kraće od tradicionalnog poziva, a četiri puta brže od e-pošte ili poruke.

Nova aplikacija omogućila je Roto dinamicu i da reorganizira svoje poslovanje. Gotovo 20 posto zaposlenih u pozivnom centru tako je preraspoređeno na druge prodajne aktivnosti.

- Roto pozivni centar do sada se najviše bavio ispravljanjem problema nastalih tijekom ručne obrade narudžbi - optimizirali smo ovaj proces i stavili fokus na odnose s klijentima - kaže Vešligaj.

Prethodno su pozivni centar i prodajni predstavnici bili pod sve većim pritiskom i stalnom potrebom za dodatnim osobljem, a ugostitelji nisu bili sigurni da će njihove telefonske narudžbe biti obrađene i isporučene na vrijeme.

U Humanu navode da preko njihovog rješenja Roto sad radi prosječan promet veći od 1,3 milijuna eura.

Roto ima 15 prodajno–distribucijskih centara, više od 25 maloprodajnih trgovina i 140 dostavnih vozila koja opskrbljuju više od 8000 barova, restorana i hotela.

U Humanu navode da je prvi korak u izradi aplikacije bila discovery radionica kroz koju su tražili pravi pristup problemu.

- Istražili smo industriju, detaljno proučili interne procese, intervjuirali korisnike i provjerili različite perspektive, a radionica je rezultirala potpunim razumijevanjem klijentove priče te potreba i vrijednosti koje želi pružiti korisnicima - pojašnjavaju u Humanu te dodaju da je ušla u finale MIXX nagrade za najbolji digitalni proizvod u Hrvatskoj.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
01. prosinac 2024 00:11