Veći dio ove godine dionice Netflixa zaostajale su za velikim tehnološkim rivalima Facebookom, Appleom i Amazonom. To više nije slučaj, dijelom i zbog globalnog megahita "Squid Game", piše CNN.
Netflixove dionice bile su u crvenom 2021. godine u kolovozu. Ulagači su se zabrinuli jer su potrošači počeli koristiti novije streaming platforme poput Disney+, Amazon Prime Video, Apple TV+, Paramount+, Peacock i HBO Max, koji je u vlasništvu CNN-ove WarnerMedije.
No Netflix, koji će u utorak izvijestiti o zaradi u trećem tromjesečju, uživa u velikom preokretu u posljednjih nekoliko mjeseci jer su se korisnici 'navukli' na južnokorejsku seriju "Squid Game".
Drama o sudionicima showa koji pokušavaju preživjeti opasna natjecanja privukla je prijeko potrebne gledatelje Netflixu od globalne premijere u rujnu. Netflix je ovog mjeseca za CNN Business poručio da je 117 milijuna računa gledalo seriju od njezina debija.
Netflixove dionice su porasle za 17% ove godine, više od Applea (AAPL) i Amazona (AMZN), što je otprilike u skladu s godišnjim porastom Facebooka (FB).
Netflix također nadmašuje tradicionalne medijske tvrtke: Disney (DIS), Paramount i ViacomCBS (VIAC), Peacockov Comcast (CMCSA) i vlasnika WarnerMedije AT&T (T).
Pitanje za Wall Street ipak je hoće li "Squid Game" dovesti do još većeg financijskog uspjeha za Netflix.
Analitičari misle da su prihodi u trećem tromjesečju porasli za 17% u odnosu na prošlu godinu, na čak 7,5 milijardi dolara, a da je neto dobit porasla 47%, odnosno na 1,2 milijarde dolara.
No, investitori će pomno pratiti broj Netflixovih pretplatnika. Glavni razlog zašto su dionice Netflixa zastale ranije ove godine bila je zabrinutost zbog usporavanja rasta broja korisnika.
Wall Street procjenjuje da je Netflix u trećem tromjesečju dobio oko 4 milijuna pretplatnika, što je ukupno 213,3 milijuna širom svijeta. Analitičari predviđaju još veći porast korisnika u četvrtom tromjesečju.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....