POČINJE NOVA ERA

Tajna iza uspjeha Lega: Svi su predviđali smrt kockicama od plastike, ali oni bilježe rekorde. I imaju nestvaran plan

Razina ambicija u Legu je super visoka

Lego kockice

 Erik Tham/Alamy/Profimedia

Lego je u manje od dvadeset godina pretekao žestoke konkurente. Ako se pita ovog danskog proizvođača igračaka za to su zaslužni kreativnost i vizija, a vjeruju da je sljedeći korak "nadmetanje" s Disneyem.

Prodaja njihovih igračaka je 2006. bila na razini četvrtine prihoda konkurentskih Mattela (koji u svom portfelju ima Barbie, Hot wheels i Fisher Price) i Hasbra (My Little Pony, Transformers, Monopoly). S druge strane, prošle godine je Lego ostvario 9,1 milijardi dolara prihoda, Mattel 5,4 milijardi, a Hasbro 5,9 milijardi dolara. Znatna je razlika i ako se gleda neto dobit: u Legu je ona prošle godine bila 1,9 milijardi dolara i time znatno iznad Mattelovih 390 milijuna dolara i Hasbrovih 200 milijuna dolara, piše

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
26. studeni 2024 00:01