Nakon što se pozicionirao kao prvo hrvatsko 100 posto digitalno osiguranje i tech inovacija, LAQO je sada predstavio i prvi svjetski muzej osiguranja u metaversu. U LAQO muzeju osiguranja na platformi decentraland, posjetitelji mogu vidjeti kako je nekada izgledao put do osiguranja kroz neprohodnu šumu obrazaca i čekanja u redu pred šalterom, dok danas uz digitalno osiguranje recimo mogu pratiti CO2 emisije tijekom svoje vožnje.
"Od samog početka radimo na jačanju digitalnog identiteta kroz brojne inovacije. Sada smo ušli u metaverse te stajemo uz bok tehnološki najnaprednijim kompanijama kao prvi s naših prostora. Inovacija je u srži brenda, a to pokazuju projekti koje smo do sada uspješno implementirali - LaqoPrevent program kojim doprinosimo povećanju sigurnosti u prometu i smanjenju emisija CO2 tijekom vožnje te plaćanje kriptovalutama. Možda ne znamo kako će izgledati budućnost, ali smo za nju spremni", ističe Ana Zovko, direktorica Sektora za digitalni razvoj Croatia osiguranja.
Davor Bruketa, kreativni direktor Bruketa&Žinić&Grey, kaže kako je proteklih godina metaverse bio u fokusu javnosti koja je nestrpljivo očekivala nerealne pomake u razvoju platformi i hardwarea. Sada se javnost bavi AI botovima, dok globalne tehnološke kompanije i dalje ulažu ogroman novac u metaverse.
"Iako je muzej osiguranja prvenstveno komunikacijski motiv, šala kojom želimo ukazati da je nekim osiguravateljnim praksama mjesto u povijesti, LAQO se za stalno nastanio u metaversu i namjerava iskoristiti svaku priliku koju će taj kanal otvoriti u budućnosti. Tamo se pridružio stotinama globanih brandova koji eksperimentiraju s novom dimenzijom digitalne socijalizacije i svim njenim efektima na poslovanje, na društvo i na pojedinca", kaže Bruketa.
Uz iskorak u metaverse, Croatia osiguranja je u zadnje tri godine u digitalizaciju poslovanja i povećanje razine digitalnih znanja u osigurateljnoj industriji uložilo više od 250 milijuna kuna.
"U novim tehnologijama vidimo priliku. Naša je odgovornost razumjeti budućnost i pripremiti se za nju prema očekivanjima i potrebama naših korisnika. Od 2020. godine do danas uložili smo više od 250 milijuna kuna u digitalizaciju poslovanja, a s ulaganjima ćemo nastaviti i ove godine s dodatnih 100 milijuna kuna", rekao je Davor Tomašković, predsjednik Uprave Croatia osiguranja.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....