Tvornica Zdrave Hrane iduće će godine nastaviti razvijati svoju prodajnu mrežu. Nove trgovine namjerava otvoriti u Zagrebu, Slavoniji i Dalmaciji. Ovu je godinu tvrtka iskoristila za optimalizaciju poslovanja. TZH trenutačno ima 15 trgovina i 150 zaposelnih. Preko internetske trgovine proizvode prodaje diljem Europe. Mjesečni prihod tvrtke iznosi oko devet milijuna kuna.
„Rastemo iz godine u godinu. Godišnje nam prihodi rastu između 20 i 30 posto. Budući da je iza nas teža godina u kojoj su rasle cijene sirovina i potrošnog materijala poput kartona, pitanje je hoće li i dobit pratiti rast prihoda“, kazao je Elvis Kajtazović.
On je s Dominikom Miloložom prije sedam godina osnovao Tvornicu Zdrave Hrane. I danas zajedno vode tvrtku.
„Riječ „tvornica“ nam je bila simbol za promjenu. Ona nam je značila revoluciju u prehrani. U posao smo krenuli jer smo gajili zdrav stil života i mnoge smo proizvode trebali naručivati izvana. Zato smo nakon fakulteta odlučili biti uvoznici nekih od tih proizvoda“, ispričali su osnivači TZH-a u emisiji Poduzetnički mindset te dodali: „Sada je sve više i proizvodnje. Gledamo proizvodnju od polja do stola. Jednoga će dana to biti i prava tvornica.“
Danas su proizvodi TZH-a zastupljeni i u dva trgovačka lanca – Bipi i Offertissimi.
„Naš je cilj razbiti stigmu da zdrava hrana treba biti skuplja. Ona treba biti dostupna svima. Cijena joj je nešto veća od one konvencionalne hrane zbog organskog certificiranja“, kazao je Dominik Milolož.
Tvornica Zdrave Hrane mjesečno ima 20 tisuća kupaca svojih proizvoda. Njezini su osnivači ponosni što su hrvatskom tržištu predstavili neke proizvode poput brašna zelene banane, no priznaju i da su u Hrvatsku htjeli uvoziti i neke proizvode poput proteinskog piva koji završili neuspjehom.
Kako bi djelatnici naučili što više o proizvodima TZH-a, Elvis Kajtazović je rekao da je u planu njihova interna certifikacija.
U Hrvatskoj Tvornica Zdrave Hrane ima nekoliko stabilnih partnera, no većina proizvođača svojim količinama ne može zadovoljiti njezine potrebe.
Veliku pozornost tvrtka pridaje zaštiti okoliša.
„Za pola godine - godinu dana imat ćemo 90 posto ‘reciklabilne‘ ambalaže. Sada kupce potičemo na povrat papirnate i plastične ambalaže proizvoda Nutrigold kroz akciju Bez okolišanja pri čemu ih nagrađujemo popustom od 10 posto na sljedeću kupnju“, rekao je Dominik Milolož.
Emisija Poduzetnički mindset medijske platforme Poduzetnik prikazuje se premijerno svakoga drugog petka u 10 sati na portalu Novac.hr Jutarnjeg lista. Nakon toga se može pogledati na YouTube kanalu časopisa Poduzetnik. Voditelj je Saša Cvetojević, a urednica Dunja Trojan.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....