Serengeti

‘Ulaskom RedAI aplikacije u naš portfolio zakoračili smo u retail industriju‘

Konzultantska tvrtka Serengeti koja razvija složena IT rješenja postala je suvlasnik aplikacije RedAI koju je razvio zagrebački startup Besplay Adria

Vlasnik domaće konzultantske tvrtke Serengeti Goran Kalanj, koja pruža usluge razvoja složenih poslovnih IT rješenja i spada među veće developere u Hrvatskoj, postao je suvlasnik aplikacije RedAI koju je razvio zagrebački startup Besplay Adria. Ta se aplikacija temelji na primjeni naprednih tehnologija strojnog učenja i umjetne inteligencije, a preuzimanjem dijela vlasništva Serengeti je postao ekskluzivni partner BesplayAdrie te će podržati taj startup, objavili su u četvrtak, u daljnjem razvoju aplikacije kao i njenom predstavljanju na stranim tržištima.

Razvojni centri

Serengeti je osnovan 2007. godine, lani imao 47 milijuna kuna prihoda, a glavna su mu tržišta sada Njemačka, Austrija i Švicarska gdje najviše rade s bankama te potom s proizvodnim kompanijama. U ovoj, koronom obilježenoj poslovnoj godini, očekuju oko 50 milijuna kuna prihoda, a kako nam kaže Kalanj, u 2021. godini predviđaju povratak na značajniji rast prihoda, od 20-ak posto. Imaju razvojne centre u Hrvatskoj (Zagreb, Bjelovar i Varaždin) te u Ukrajini (otvorili su ga početkom ove godine s troje zaposlenika i njegovo širenje tek slijedi), prodajne urede u Austriji i Nizozemskoj, a njihov tim čini više od 150 inženjera. Napominje kako je Serengetijev model inženjerskog rada na daljinu (oni ga opisuju kao "jedinstven i dokazan model proširenja timova") kod potencijalnih partnera u inozemstvu znao izazivati skepsu, ali sada im se povećava broj poslova jer je zbog pandemije koronavirusa rad na daljinu postao uobičajena stvar.

Među klijentima navode UniCredit grupu, RBA, Siemens, Ericsson, Knapp, HT, Swissphone i druge, a sada im je u planu širenje i u sektor trgovine. "Uvrštenjem RedAI aplikacije u naš portfolio zakoračili smo u retail industriju koja svoj posljednji boom bilježi upravo zahvaljujući primjeni inovativnih softverskih rješenja koja i malim i velikim igračima na ovom konkurentnom tržištu omogućuje da budu što agilniji", rekao je Kalanj prilikom potpisivanja ugovora s Besplay Adria. RedAI koriste prodajni predstavnici za unapređenje prodaje robe široke potrošnje te zahvaljujući toj aplikaciji u svega nekoliko sekundi mogu analizirati police u trgovačkom centru kao i one u hladnjacima u HoReCa sektoru.

Sljedeći korak u razvoju je, najavljeno je, 3D mapiranje proizvoda unutar aplikacije što zahtjieva daljnju primjenu naprednih i modernih tehnologija. "S obzirom na to da je RedAI rješenje 100 posto made in Croatia, drago nam je što će dvije hrvatske tvrtke u budućem periodu nastojati RedAI komercijalno pozicionirati izvan naših granica, kao i kontinuirano tehnološki unaprjeđivati samo rješenje u godinama pred nama", komentirao je Domagoj Boršić, direktor Besplay Adria. Cilj im je da i drugim industrijskim nišama, ne samo maloprodaji, ponude komplementarna digitalna rješenja i unaprijede njihovo poslovanje. Aplikacija u trgovini funkcionira tako da korisnik fotografira policu ili hladnjak mobilnim uređajem ili tabletom, a softver otkriva, obrađuje i klasificira izložene proizvode te isporučuje rezultate na licu mjesta, uspoređujući usklađenost detektiranog s utvrđenim ciljevima ili uvjetima ugovora s pojedinim trgovcima.

Testiranje softvera

Kalanj je najavio i suradnju s tvrtkom Tricentis, jednim od globalnih lidera u automatskom testiranju softvera. Serengeti se testiranjem softvera bavi već niz godina, a suradnja s Tricentrisom će im biti prilika da znanje i najbolje prakse u ovom području primijene u daljnjem razvoju funkcionalnosti, objasnio je. Pametno testiranje softvera je sljedeći korak, a Tricentrisov softver Tosca trenutno je vodeći u automatskom testiranju poslovnih aplikacija, kaže Kalanj, pozivajući se na nezavisna istraživanja Gartnera, Forrestera i IDC-a.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
01. prosinac 2024 00:33