IMAJU VELIKE PLANOVE

Zagreb dobio još jedan luksuzni hotel iz poznatog svjetskog lanca: Lokacija bi neke mogla iznenaditi...

Novi hotel ima 4 zvjezdice, 193 soba i apartmana, restoran i lobby bar, wellness prostor s dvije saune i fitness centrom

Hotel Pullman

 Marko Mihaljević/

Pullman Hotels & Resorts, premium brend globalne hotelske grupacije Accor, otvorio je Pullman Zagreb, svoj prvi hotel u Hrvatskoj smješten na području City Islanda, poslovne zone u Buzinu.

Novi hotel ima 4 zvjezdice, 193 soba i apartmana, restoran i lobby bar, wellness prostor s dvije saune i fitness centrom, kao i konferencijske dvorane kapaciteta do 150 gostiju. Investitor je tvrtka MPPD, fokusirana na razvoj i upravljanje hotelima u jugoistočnoj Europi, koja se neće zaustaviti na ovom ulaganju, otkrio je Janko Vrgoč, partner u MPPD-u.

"MPPD ima ambicioznu strategiju do 2029. proširiti portfelj na više od 2500 hotelskih soba. Naš multidisciplinarni tim s višegodišnjim iskustvom u razvoju, hotelijerstvu i financijama, pozicionira tvrtku kao ključnog igrača u regiji. Otvaranje Pullmana Zagreb potvrđuje ovu strategiju i naše opredjeljenje prema unapređenju hotelske ponude u ovom dijelu Europe, pružanjem visokih standarda i iskustva gostima kroz međunarodno priznati brend poput Pullmana", kazao je Vrgoč povodom otvaranja hotela.

image

Hotel Pullman

Marko Mihaljević/

Nova vrijednost za Zagreb

Nakon Mövenpicka koji je s radom započeo u lipnju 2022. godine, ovo je drugi Accorov hotel koji je MPPD otvorio u Zagrebu, a treći, također pod brendom Mövenpick se očekuje na splitskom Žnjanu, to se upravo gradi, i procjena je da se radi o ulaganju od 45 milijuna eura. MPPD se tu udružio s partnerima iz Calgaryja i Praga, a hotel će imati oko 150 soba, i trebao bi biti otvoren u prvom kvartalu 2026. To je sve skupa oko 450 soba, što znači da će buduća hotelska ulaganja ove tvrtke uložiti još 4 puta toliko, no zasad nisu poznati novi projekti. Dosadašnji projekti svakako imaju utjecaj na tržištu koje ima slabu penetraciju globalnih hotelskih brendova, s najvećim udjelom brendova u Zagrebu, a zahvaljujući MPPD-u Accor je konačno uspio u značajnoj mjeri zakoračiti na hrvatsko tržište.

"S vrhunskim smještajem i prostorima osmišljenim za poticanje društvenih interakcija, Pullman Zagreb postat će ključni dio ovog uspješnog poslovnog zagrebačkog područja. Novi hotel podići će standarde u lokalnom hotelijerskom sektoru, a raduje nas što smo imali priliku surađivati s MPPD-om, partnerom koji isto razmišlja i s kojim smo prvi put u Hrvatskoj lansirali ovaj brend," komentirao je Jean Wendling, potpredsjednik operacija za istočnu Europu u Accoru.

Slab udjel brendova

Inače, brend Pullman Hotels & Resorts je premium brend za poslovne i odmorišne putnike, a posluje na više od 155 adresa u četrdesetak zemalja, uključujući Brazil, Kinu, Francusku, Njemačku, Crnu Goru, Veliku Britaniju, Sjedinjene Američke Države, Filipine, Vijetnam te od sada i Hrvatsku.

Pullman se pridružuje sve živahnijem zagrebačkom tržištu koje broji ukupno 69 hotela s 9.250 kreveta, 39 hostela s 1920 kreveta te 4200 smještajnih jedinica u privatnom smještaju s 9.900 kreveta. Inače, Hrvatska se po udjelu globalnih brendova može usporediti s Portugalom, iako nas ukupnim brojem brendova i oni šišaju sa svojih 68 globalnih brendova. Prema zadnjoj službenoj analizi iz 2019. na hrvatskom tržištu poslovalo je ukupno 22 internacionalna brenda u 45 hotela.

U međuvremenu je osim spomenutih Accorovih brendova otvoren Radissonov art‘otel u Zagrebu koji posluje u okviru Arena Hospitality Grupe, Opatija je nedavno dobila Keight Hiton, prvi iz lanca Curio Collection, neki dan je otvoren prvi Marriott na jednom hrvatskom otoku, Hotel Isolano koji je na tržište doveo brend Autograph, a idući Marriottovi projekti očekuju se u Ičićima, Autograph se planira i u Komiži, a Marriott se očekuje i u Novom Vidolskom nakon renovacije. Hyatt čekamo u Zadru, u Dogusevu projektu Maraska.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. studeni 2024 12:53