Bulb Technologies, bivši zagrebački startup koji lani napravio exit prodajom 51 posto udjela strateškom investitoru M+Grupi za sedam milijuna eura, a u koji je jedan od prvi investitora bio VC fond South Central Ventures, širi poslovanje na globalnu razinu.
Bulb je sklopio partnerstvo sa najvećim neovisnim pružateljem usluga zaštite video sadržaja na svijetu, švicarskim IT divom NAGRA-om.
NAGRA će u svoje Scout rješenje implementirati Bulbov softver Cempresso. Riječ je o automatiziranom sustavu koji krajnjim korisnicima neke video usluge omogućuje da koriste usluge digitalnog asistenta koji im pomaže otkriti i otkloniti kvar, a pri pozivu službi za korisnike više se poteškoća može riješiti odmah, od prve.
Neven Stipčević, glavni tehnološki direktor u Bulb Technologiesu kaže da je partnerstvo s NAGRA-om vrlo veliko postignuće za Bulb Technologies.
- Za nas je ovo snažna potvrda da Bulbova Cempresso platforma ima mogućnosti i funkcionalnosti koje zadovoljavaju potrebe velikih pružatelja rješenja poput NAGRA-e - kaže Stipčević.
Bulbove digitalne asistente unazad 15 godina koriste Deutsche Telekom, Telekom Austria, United Grupa i Telekom Italija. U Hrvatskoj mu je jedan od prvih korisnika bio Iskon u sastavu HT grupe. Sa svojim rješenjem automatiziranog rješavanja tehničkih poteškoća i upravljanja korisničkim iskustvom Bulb je regionalni tehnološki lider. Međutim, za izlazak na globalno tržište trebao je strateškog partnera.
NAGRA će prodajući svoje Scout rješenje, prodavati i Bulbov Cempresso. Cilja na telekome koji nude usluge brzog interneta, a koji svojim pretplatnicima žele isporučiti inteligentna rješenja kibernetičke sigurnosti povezana s dobrim korisničkim iskustvom i automatiziranim rješavanjem tehničkih poteškoća, a što omogućuje Bulbovo rješenje.
Nancy Goldberg, potpredsjednica NAGRA-e i glavna direktorica marketinga i prodaje švicarske kompanije kaže da su oduševljeni partnerstvom s Bulb Technologies, jer će njegovom integracijom u novo NAGRA Scout rješenje moći operaterima ponuditi i mogućnost da otklone više tehničkih poteškoća brže, u prvom pozivu, i na taj način smanje odljev korisnika i povećaju njihovo zadovoljstvo.
- Primjena Bulb Technologies, uz osnovne mogućnosti NAGRA-e, osnažuje pružatelje širokopojasnih usluga novim rješenjem koje izravno odgovara na potrebe potrošača kojeg odlikuje neprekidna povezanost - kaže Goldberg.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....