ODRŽIVO POSLOVANJE

Podravka u 75. godini poslovanja podigla plaće i uložila 500 milijuna kuna

Godinu je zaključila donacijom hrane u vrijednosti od 750.000 kuna, kojom će se opskrbiti socijalne samoposluge ukupno 11 udruga diljem Hrvatske

Podravka

Podravka je u 2021. godini čak 68 posto svojih proizvoda prodala izvan Hrvatske, što je rezultiralo prihodom od prodaje od gotovo 3,2 milijarde kuna. Od radionice za preradu voća, Podravka je u 75 godina izrasla u multinacionalnu kompaniju koja posluje na više od 70 tržišta diljem svijeta. U širokoj ponudi prehrambenih proizvoda danas je više od 1.800 proizvoda, a mnogi će se naći i u socijalnim samoposlugama diljem Hrvatske.

U vrijeme nadolazećih blagdana Podravka nije zaboravila na one koji najviše trebaju našu pomoć i podršku. Kompanija je stoga u godini u kojoj obilježava 75 godina poslovanja, odlučila donirati hranu socijalnim samoposlugama diljem Hrvatske u vrijednosti 750.000 kuna. Riječ je o ukupno jedanaest udruga iz raznih krajeva Hrvatske koje kroz socijalne samoposluge pomažu socijalno ugroženim obiteljima i pojedincima.

Jednokratni dodatak

Podravka 75. obljetnicu nije obilježila velikim proslavama, već investicijama, donacijama i posebnom novčanom nagradom za zaposlenike. Imajući u vidu teške okolnosti i globalne izazove uzrokovane najprije pandemijom koronavirusa, a potom agresijom na Ukrajinu, kompanija je smatrala da je to primjereniji način obilježavanja velike godišnjice.

U godini koju je obilježila visoka inflacija, uz povećanje plaća, kompanija je svim zaposlenicima isplatila i jednokratan dodatak na plaću od 750 kuna. Na taj im se način zahvalila na predanom radu, trudu, energiji i znanju kojega svakodnevno ulažu kako bi Podravka bila uspješna međunarodna kompanija.

image

Podravka

image

Podravka

U travnju su plaće zaposlenika porasle drugi put u manje od godinu dana. U povećanja primanja je do sredine 2022. uloženo više od 56 milijuna kuna, a neto primanja radnika porasla su između 980 i 1150 kuna, odnosno između 18% i 28%. Dodatno, od 1. siječnja 2023. zaposlenike Podravke, Mirne i Belupa očekuje novo povećanje plaća i drugih materijalnih prava vrijedno više od 41 milijun kuna. Slijedom toga od siječnja 2023. godine neto primanja radnika Podravke, Mirne i Belupa dodatno će porasti između 500 i 560 kuna mjesečno.

U 75. godini svoga poslovanja Podravka je u snažnom investicijskom zamahu realizirala brojne projekte. Provedena je klimatizacija proizvodnih pogona, dovršena je dugo očekivana energetska i informatička obnova te modernizacija sjedišta Podravke u Koprivnici, implementirana je nova linija za proizvodnju žitarica u Tvornici Koktel peciva, a u pogon su puštene i nove linije u Tvornici Kalnik u Varaždinu – linija za punjenje squeeza i linija za aseptik punjenje. Osim toga, u puni pogon puštena je i Sunčana elektrana “Podravka – Danica” koja je najveća integrirana sunčana elektrana u Hrvatskoj te su započeli radovi na proširenju Tvornice juha i Vegete.

image

Podravka

image

Podravka

Održivo poslovanje

Vrijedi istaknuti da je Podravka unazad dvije godine pokrenula i niz važnih projekata koji su usmjereni na održivo poslovanje, što će kao posljedicu imati značajno podizanje učinkovitosti poslovanja kompanije. Drugim riječima, Podravka je u proteklom razdoblju učinila značajne iskorake u modernizaciji poslovanja kroz robotizaciju, automatizaciju i digitalizaciju u što nastavlja ulagati baš kao i ukorištenje energije iz obnovljivih izvora i povećanje vlastite proizvodnje povrća kako bi osigurala energetsku i sirovinsku samodostatnost.

Velikih 75 godina poslovanja obilježeno je i nizom aktivnosti usmjerenih prema potrošačima. Jedna od njih bio je i novi TV kulinarski serijal Kuhamo s Podravkom. Serijal je započeo s jednim od najpoznatijih kuhara ovih prostora i zaštitnim licem nekada iznimno popularne TV emisije “Male tajne velikih majstora kuhinje” koja se prikazivala gotovo trideset godina pod pokroviteljstvom Podravke i Podravkinog brenda Vegete - Stevom Karapandžom. Podravka je u prosincu građanima otvorila vrata novouređenog poslovnog sjedišta u Koprivnici, omogućivši im da razgledaju brojna umjetnička djela poznatih podravskih i hrvatskih autora koja su dio njezine bogate i vrijedne umjetničke zbirke.

Podravkina povijest seže u davnu 1947. kada je mala radionica za preradu voća započela proizvodnju pekmeza. Kroz godine poslovanje je raslo, a kompanija širila svoj proizvodni asortiman unutar kojega su stasali i mnogi brendovi bez kojih je gotovo nemoguće zamisliti današnju prehranu. Među Podravkinim brendovima nalaze se Vegeta, Dolcela, Lino, Lino Lada, Eva, Fant, Kviki, Žito, ali i mnogi drugi.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
28. studeni 2024 00:57