Živimo i radimo u vremenu stalnih promjena. Izazovi s kojima smo suočeni kontinuirano se multipliciraju stvarajući novu poslovnu arenu s novim pravilima na koja se moramo brzo prilagoditi želimo li egzistirati. Aktualne krize svjetskih razmjera nikoga ne ostavljaju netaknutim i svatko je prisiljen snositi dio tereta, a da pritom nitko sa sigurnošću ne može reći što nas očekuje u godini ispred nas. Vlada predviđa usporavanje gospodarske aktivnosti, s rastom BDP-a od samo 0,7 posto te padom stope inflacije na 5,7 posto, uz i dalje izraženu energetsku krizu. U skladu sa spomenutom prognozom i neizvjesnosti koja je i dalje dio naše svakodnevice, ključno je da Vlada ublaži posljedice krize i nastavi provoditi kontrolne mehanizme vezane za inflaciju i regulaciju cijena struje kako bi se smanjio energetski cjenovni pritisak, ali i omogućilo dugoročnije planiranje i nastavak ulaganja.
Unatoč pritiscima koji utječu na troškove poslovanja, telekomunikacije su za razliku od nekih drugih sektora stabilna i zrela grana gospodarstva, čije su usluge nužan dio poslovanja i života, osobito zbog digitalne transformacije gospodarstva i društva. Svjesni svoje uloge, ali i svoje odgovornosti, u Telemachu vjerujemo da je upravo u neizvjesnim vremenima nužno napraviti iskorak i biti katalizator promjena na dobrobit cjelokupnog društva. Vjerujemo da svaka kriza može biti prilika pa smo unatoč neizvjesnim vremenima i potresima na globalnom tržištu, odlučili slijediti svoju viziju i donijeti nove vrijednosti za hrvatske građane i gospodarstvo.
Posljednje dvije godine u Telemachu su bile u znaku velikih investicija - u ljude i tehnologije, a sve kako bismo vratili povjerenje korisnika u telekome i bili prepoznati kao operator s najboljim korisničkim iskustvom. Upravo u vremenu obilježenom otežanim tržišnim okolnostima napravili smo veliki zaokret u poslovanju, čime smo postali još spremniji za razdoblje koje je pred nama. Sudeći prema godini koju ispraćamo, u kojoj je Telemach zauzeo poziciju ravnopravnog konkurenta na domaćem telekom tržištu, naša odluka bila je itekako smislena i opravdana.
Promijenili smo omjer snaga na tržištu. Kao tržišni izazivač u kratkom smo roku napravili veliki iskorak u kvaliteti mreže i usluga, ali i njihovoj dostupnosti pa je Telemach, koji je donedavno bio isključivo mobilni operator, danas nacionalni operator koji korisnicima u svakom kutku naše zemlje omogućuje cjeloviti spektar telekomunikacijskih usluga - fiksnih i mobilnih.
U nešto više od mjesec dana uspješno smo integrirali dvije kompanije - Optima Telekom i satelitsku televiziju Total TV pa ćemo zahvaljujući komplementarnom nadopunjavanju portfelja postojećih usluga ubuduće moći snažnije konkurirati postojećim operatorima jednostavnijom i tehnološki naprednijom ponudom, čime će jačati i naša tržišna pozicija. Integracija Optime omogućila nam je pristup poslovnim korisnicima kojima smo danas spremni ponuditi cijeli paket poslovnih rješenja, fiksnih, mobilnih i ICT usluga, neovisno o njihovoj veličini. Razumijemo njihove potrebe i želimo biti partner na kojeg mogu računati. S uslugama utemeljenim na superiornim tehnologijama, od kojih su neke iznad svega dosad viđenog na hrvatskom tržištu, spremni smo odgovoriti na sve njihove potrebe i dati dodatan vjetar u leđa njihovu poslovanju, a posredno i cjelokupnom hrvatskom gospodarstvu.
Svjesni kako kompleksnija uloga koju smo preuzeli zahtijeva i veće kompetencije, na čelu kompanije okupili smo novi tim koji će spremno odgovoriti na nadolazeće izazove Telemacha kao novog snažnog konvergentnog operatora. S dvije nove članice Uprave na upravljačkim pozicijama, Telemachova Uprava postala je jedina u telekom sektoru u državi s udjelom žena u omjeru 50:50, što nas čini neizmjerno ponosnima jer smo osim stručnim znanjem, osnaženi dodatnim vještinama, poput empatije, strpljenja, demokratičnosti i spremnosti na suradnju.
U Telemachu s korisnicima želimo graditi odnos utemeljen na povjerenju i snažno smo posvećeni cilju da postanemo operator s najboljim korisničkim iskustvom. Želimo vratiti povjerenje korisnika u telekome i dati ljudsko lice našoj industriji da pokažemo kakvi bi telekom operatori trebali biti. Sve što radimo usmjereno je tome, a da idemo u dobrom smjeru najbolje potvrđuje podatak o kontinuiranom rastu broja korisnika koji prepoznaju nove vrijednosti.
Napravili smo velike pomake u kvaliteti u segmentu mobilne telefonije, za što smo u vrlo kratkom roku počeli dobivati potvrde i osvajati prva mjesta na telco tržištu. Zadnja takva potvrda je Opensignal analiza, prema kojoj je upravo Telemach Hrvatska pobjednik u najvećem broju promatranih kategorija kvalitete za 5G mrežu. Danas našom 5G mrežom ostvarujemo nacionalnu pokrivenost, a iskorak u kvaliteti vidljiv je i u činjenici da upravo Telemach od svih telekom operatora bilježi najveći priljev novih korisnika pretplatničkih paketa.
Moderniziramo našu core mrežu koju ćemo do ljeta u cijelosti prebaciti u cloud, što će omogućiti dugoročno postavljanje temelja za tehnologije budućnosti. Za razliku od mega trendova koji su se nametnuli posljednjih godina, poput mobilityja, clouda, big data te securityja, u fokusu su sve više AI, metaverzum, autonomna vožnja, telemedicina. Neizostavan dio transformacije je telekom infrastruktura, nužna za prijenos podataka u realnom vremenu pa 5G polako, ali sigurno mijenja način na koji živimo, radimo, kupujemo ili se liječimo. Kao dio cjelokupne mrežne infrastrukture tu je i fiksna mreža, točnije optika s najbržim internetom koju je Telemach već u prvoj godini uvođenja doveo do 100.000 kućanstava na vlastitoj infrastrukturi i gotovo jednako toliko na otvorenim optičkim mrežama u Zagrebu, Splitu, Zadru Osijeku i Rijeci. Naše usluge su jednostavne i transparentne. Želimo doprinijeti snažnijoj digitalizaciji Hrvatske držeći se plana da u petogodišnjem razdoblju uložimo 1,7 milijardi kuna. Ostajemo fokusirani na intenzivnu gradnju 10 giga optičke mreže, modernizaciju core mobilne mreže te širenje pokrivenosti superbrzom 5G mrežom, kako bismo osigurali perspektivno okruženje usmjereno na dobrobit građana i gospodarstva. ❏
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....