Nenad Klepač

Predsjednik Uprave Vindije: I u 2025. ostajemo predvodnik pozitivnih promjena

Implementacijom tehnologija koje povećavaju energetsku učinkovitost, uvođenjem održivih proizvoda i pakiranja te jačanjem digitalnih kanala prodaje zadržali smo konkurentsku prednost

Nenad Klepač, predsjednik Uprave Vindija

Osvrćući se na godinu na izmaku, suočili smo se s nizom izazovnih okolnosti koje su zahtijevale brzu prilagodbu i kontinuiranu inovaciju kako bi se očuvala konkurentnost i liderstvo na tržištu. Porast cijena sirovina i energenata, inflacija te promjene u potrošačkim navikama postavljali su pred poslovanje nove standarde. Geopolitičke nestabilnosti, poput sukoba u Ukrajini i poremećaja u lancima opskrbe, dodatno su komplicirale uvjete na tržištu, dok su klimatske promjene naglasile potrebu za održivim praksama u poljoprivredi i proizvodnji. Uz to, stroži regulatorni zahtjevi, usklađivanje s ESG standardima i povećani fokus na odgovornost i transparentnost poslovanja, značajno su oblikovali tržišne dinamike. Grupa Vindija pravovremeno je prepoznala ove trendove i pokazala spremnost na brzu reakciju i prilagodbu. Naša strategija temeljena na inovacijama, održivosti i lokalnoj proizvodnji, omogućila nam je da anticipiramo promjene i pravovremeno uskladimo svoje poslovanje s novim zahtjevima. Implementacijom tehnologija koje povećavaju energetsku učinkovitost, uvođenjem održivih proizvoda i pakiranja te jačanjem digitalnih kanala prodaje, Vindija je uspjela zadržati svoju konkurentsku prednost. Unatoč ovom izazovnom okruženju, Grupa Vindija prepoznaje prilike za daljnji rast, oslanjajući se na tradiciju izvrsnosti, inovativne proizvode i održive strategije, uz jasno opredjeljenje prema razvoju lokalne proizvodnje i zadovoljstvu potrošača. Kao lider u prehrambenoj industriji, Grupa Vindija ne smatra samo svojom odgovornošću već i svojom misijom biti predvodnik pozitivnih promjena kroz inovacije, održive prakse i stalno unapređenje kvalitete naših proizvoda.

Predvođenje trendova i stvaranje inovativnih rješenja temeljenih na kvaliteti i izvrsnosti oduvijek su bile odlike Grupe Vindija, čime kontinuirano potvrđujemo svoju poziciju lidera u prehrambenoj industriji. Već 65 godina u Vindiji, a 63 godine u Koki, dokazujemo kako je kvaliteta temeljni preduvjet za očuvanje konkurentske prednosti, a upravo zahvaljujući sposobnosti brzog prepoznavanja promjena na tržištu i agilne prilagodbe vlastitog asortimana potrebama i preferencijama potrošača, osiguravamo ostanak korak ispred konkurencije. Naša predanost inovacijama i ulaganjima u suvremene tehnologije omogućava nam ne samo da održimo već i da dodatno osnažimo svoj položaj na tržištu; razvijajući proizvode poput Dar 100% biljnih rješenja i fermentiranih napitaka V-GURT, koji objedinjuju nutritivnu vrijednost i održivost, jasno pokazujemo kako razumijemo moderne prehrambene trendove i potrebe potrošača. Sličan fokus prepoznaje se i u liniji ‘z bregov Super Kefir, Protein asortimanu, kao i izotoničnom piću Iso Sport, koji odgovaraju zahtjevima aktivnih potrošača, sportaša i ljubitelja zdravog načina života. Uz to, naši proizvodi bez glutena, smanjenog udjela šećera i bez E brojeva, nastali kroz strateški usmjerena istraživanja, odražavaju našu želju da doprinesemo razvoju zdravijih prehrambenih navika. Ponosni smo na svoju sposobnost kojom kroz domaću proizvodnju i korištenje lokalnih sirovina, uz certifikate poput "Dokazana kvaliteta Hrvatska", "Mlijeko hrvatskih farmi" i "Meso hrvatskih farmi", stvaramo proizvode koji nisu samo vrhunske kvalitete, već i dodatno doprinose jačanju domaće poljoprivrede i gospodarstva. Naša predanost transparentnosti, inovacijama i održivosti ogleda se i u kontinuiranoj prilagodbi svjetskim trendovima, pri čemu pomičemo granice kvalitete, sigurnosti i odgovornosti; ulaganjima u infrastrukturu, projekte poput nove valionice peradi i razvojem proizvoda koji zadovoljavaju rastuće zahtjeve za održivošću i nutritivnom izvrsnošću, Grupa Vindija oblikuje trendove u prehrambenoj industriji te nam upravo ta strateška predanost omogućava da i dalje budemo sinonim za inovacije i izvrsnost, osiguravajući pritom održivi rast i dugoročnu konkurentnost.

Grupa Vindija svoju viziju poslovanja temelji na održivom razvoju i društveno odgovornim praksama, prepoznajući važnost aktivnog doprinosa globalnim izazovima. Još 2023. dodatno smo osnažili svoje proizvodne kapacitete instalacijom solarnih elektrana na našim proizvodnim pogonima, čime smo povećali udio energije iz obnovljivih izvora čime smanjujemo potrošnju fosilnih goriva i aktivno doprinosimo globalnim naporima u borbi protiv klimatskih promjena. Naša predanost inovacijama ogleda se i u korištenju ekološki prihvatljivih ambalažnih materijala; Tetra Pak Carbon Neutral ambalaža za sokove i biljne napitke te održiva ambalaža za Gavelino piletinu predstavljaju naš iskorak prema kružnom gospodarstvu. Osnivanjem Odjela za održivi razvoj i ESG poslovanje 2023. godine, dodatno smo učvrstili svoju predanost usklađivanju s najvišim europskim standardima, a uz prisutnost na 19 tržišta i devet proizvodnih lokacija, svjesni smo da imamo priliku značajno utjecati na zajednice i okoliš. Tijekom ove godine, prvi Godišnji izvještaj o održivosti omogućio je transparentno praćenje naših napora i rezultata u području održivog poslovanja što uključuje napredak u digitalizaciji, povećanje energetske učinkovitosti te kontinuiranu dekarbonizaciju našeg proizvodnog sustava.Na društveno odgovorno poslovanje ne gledamo samo kao nužnost već i kao priliku za stvaranje inovacija, održivog rasta i dugoročne vrijednosti za sve dionike. Naše kontinuirano ulaganje u održivost pokazuje kako se moderni poslovni modeli mogu uskladiti s potrebama okoliša i društva, pri čemu očuvanje resursa i unapređenje kvalitete života postaju temelj za stabilnost i konkurentnost. Gledajući unaprijed, naš cilj nije samo prilagoditi se izazovima budućnosti nego i aktivno oblikovati promjene koje će definirati održiv razvoj. Inspirirani ovim pristupom, planiramo ostati predvodnik pozitivnih promjena, pokazujući kako odgovorno poslovanje može postati ključ uspjeha u modernom poslovanju i primjer zajedničkog djelovanja u stvaranju boljeg, održivijeg svijeta za generacije koje dolaze.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
13. prosinac 2024 14:19