DRUGI ROĐENDAN

Croatijin LAQO drži prvo mjesto na digitalnom osigurateljnom tržištu: nova inovacija – mjerenje emisije CO2 vozila

Od lansiranja do danas, 75 posto prijavljenih šteta riješeno je potpuno digitalno

LAQO slavi drugi rođendan

U samo dvije godine od lansiranja, LAQO po zarađenoj premiji zauzima vodeće mjesto na digitalnom osigurateljnom tržištu u Hrvatskoj. Web stranice mu je posjetilo 2,8 milijuna korisnika, više od 630.000 puta pokrenut je izračun cijene osiguranja, a 70 posto korisnika ima LAQO aplikaciju. Od lansiranja do danas, 75 posto prijavljenih šteta riješeno je potpuno digitalno, dok je najbrže obrađena i isplaćena šteta riješena u svega 17 sati. Sjajne rezultate LAQO ostvaruje i u programu prevencije LaqoPrevent koji klijente potiče na sigurniju vožnju te im je podijeljeno više od 1.500 nagrada.

Drugu godišnjicu ulaska na tržište LAQO obilježava još jednom inovacijom unutar aplikacije i programa LaqoPrevent: svi korisnici moći će pratiti emisije CO2 svojeg vozila i načina vožnje, javljaju iz kompanije. Korisnici mogu pratiti emisiju CO2 za svaku vožnju, te će imati uvid i u trendove u prethodnih godinu dana. Do kraja listopada bit će dostupna nova verzija LAQO aplikacije koja će sadržavati i novu funkcionalnost.

Ekonomičnijom vožnjom moguće je smanjiti svoj ugljični otisak i na taj način pozitivno utjecati na nepovoljne statistike koje pokazuju da prosječno osobno vozilo u Hrvatskoj godišnje emitira oko 3 tone CO2. Prema izvješću Europske agencije za okoliš upravo je sektor prometa odgovoran za četvrtinu ukupnih emisija CO2 u Europskoj uniji, a 71,7 posto odlazi na cestovni promet. Prosječna stopa popunjenosti je 1,6 ljudi po automobilu u Europi pa dijeljenje automobila i ekonomičnija vožnja direktno mogu utjecati na smanjenje CO2.

„U samo dvije godine LAQO ostvaruje najveću digitalnu osigurateljnu premiju te povećava sigurnost u prometu, a sada će doprinositi i očuvanju okoliša. Za nas je digitalno ujedno i održivo, i znamo da u tim vrijednostima dijelimo stavove mnogih naših korisnika koji imaju razvijenu svijest o svom ugljičnom otisku i žele ga smanjiti promjenama svakodnevnih navika. Kad smo lansirali LAQO obećali smo da je to tek početak naše priče i zadovoljstvo nam je ovakvim inovacijama sa svrhom ispunjavati to naše obećanje“, ističe Ana Zovko, direktorica sektora za digitalni razvoj Croatia osiguranja.

image

Ana Zovko, direktorica sektora za digitalni razvoj Croatia osiguranja

Damir Krajac/Cropix/Cropix

Korisnici LAQO aplikacije koji se uključe u LaqoPrevent program imaju na raspolaganju korisne savjete kako smanjiti emisiju CO2 te kako utjecati na smanjenje potrošnje goriva i troškova održavanja vozila. Za svaku svoju vožnju, stoji u priopćenju, mogu vidjeti koliko je CO2 ispušteno, ali i koliko se CO2 može emitirati uz odgovorniju vožnju. Na temelju stila vožnje korisnik će dobiti konkretne preporuke vezane uz vožnju, ali i one vezane uz svakodnevne aktivnosti koje utječu na njihov cjelokupni ugljični otisak.

LAQO, prvi hrvatski 100 posto digitalni brend i tech inovacija Croatia osiguranja koji djeluje u sastavu Adris grupe, ovime nastavlja svoj put posvećen tehnološkim inovacijama zbog kojeg je dosad dobio niz nagrada i priznanja, među kojima je i ona za najbolje korisničko iskustvo.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
28. studeni 2024 01:05