PETI ROĐENDAN

Gideon Brothers skratio ime, ali i podebljao broj zaposlenika: ‘Sada nas je dvostruko više‘

Hrvatski scaleup proslavio peti rođendan novim vizualnim identitetom

Gideon novi vizualni identitet

 Gideon

Jedan od najvećih hrvatskih startupa i, prema Novac.hr-u jedan od 12 hrvatskih scaleupova, ima novo ime. Gideon Brothers sad se zove krace - Gideon. No, uz kraći naziv ide dvostruko više zaposlenika nego godinu prije. Gideon sada broji 140 zaposlenih.

Hrvatskih proizvođač autonomnih skladišnih robota priprema se za lansiranje serije novih rješenja kroz sljedećih nekoliko mjeseci.

Gideon, naime, peti rođendan dočekuje u užurbanim pripremama za predstavljanje nove serije revolucionarnih rješenja kojima će po prvi puta moći automatizirati niz specifičnih operacija rukovanja materijalom.

Ovaj scaleup snažno jača svoj međunarodni tim, koji se u posljednjih godinu dana udvostručio na 140 zaposlenih u Hrvatskoj, SAD-u i Njemačkoj.

Matija Kopić, suosnivač i glavni izvršni direktor Gideona naglašava da će im broj zaposlenih nastaviti rast. Trenutačno imaju 30 otvorenih pozicija.

image

Gideon novi vizualni identitet

Gideon

- Izuzetno smo ponosni na ono što radimo u Gideonu i zahvalni smo našim zaposlenicima, partnerima, prijateljima i kupcima koji stoje uz nas i podupiru naš rast. Iza našeg novog looka i dalje je ista tvrtka i isti tim – iako smo sada još veći i bogatiji talentom. Jednako smo posvećeni našoj viziji: pomoći čovječanstvu da ostvari eksponencijalni rast kapaciteta globalnih lanaca opskrbe - kaže Kopić.

Širenje aktivnosti razvoja i međunarodnih operacija u Gideonu, praćeno intenzivnim zapošljavanjem, dolazi nakon prošlogodišnje dokapitalizacije Serije A, vrijedne ukupno 32 milijuna dolara, kojom je predvodila tvrtka Koch Disruptive Industries.

Sanja Buterin, direktorica marketinga u Gideonu kaže da novi vizualni identitet odražava novu energiju i redefinirani fokus na razvoj najboljih rješenja za specifične, kompleksne izazove naših kupaca.

- Ovom evolucijom branda želimo bolje komunicirati širinu naše ekspertize i uskladiti je s redefiniranim fokusom i vizijom. Upravo zato, naš novi vizualni identitet je jednostavniji, pristupačniji, nadahnut ljudima i uvijek u pokretu - zaključuje Buterin.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
16. studeni 2024 13:22