Pojačali digitalni tim

Boris Ličina Borja novi je voditelj digitalnih komunikacija u agenciji BBDO

Bit će, između ostalog, angažiran i na poslovima vezanim uz IKEU
Boris Ličina Borja, novi voditelj digitalnih komunikacija u agenciji BBDO
 BBDO/press

Boris Ličina Borja, stručnjak za komunikaciju na digitalnim platformama s preko dvadeset godina radnog iskustva, pridružio se agenciji BBDO Zagreb na poziciji voditelja digitalnih komunikacija. BBDO ovim angažmanom dodatno pojačava svoj digitalni tim, čiju produkciju od lipnja ove godine vodi Ivica Ivaci.

Ličina Borja će, između ostalog, biti angažiran i na poslovima vezanim uz klijenta IKEA, kojeg BBDO Zagreb vodi u segmentu razvoja i digitalne produkcije za tržišta Hrvatske, Srbije i Rumunjske.

- Već neko vrijeme pratimo trend odlaska generacije Z s društvenih mreža. Rezultat je to evolucije digitalne komunikacije i interakcije korisnika s digitalnim platformama, kojoj se i mi moramo prilagoditi. Siguran sam da će moja dugogodišnja ekspertiza na tom području, u kombinaciji s kreativnim i produkcijskim snagama BBDO-a, biti dobitna kombinacija za odgovor na taj izazov - poručio je novi voditelj digitalnih komunikacija.

- Rad na bilo kojoj kampanji danas je nezamisliv bez jake digitalne komponente. Borjinim dolaskom pojačavamo komunikacijski segment i razvoj digitalnih strategija brendova na društvenim mrežama - dodao je Luka Duboković, izvršni direktor i član Uprave BBDO Zagreb.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
26. studeni 2024 00:22