Brendiranje

Košarkaš Luka Dončić postao turistički ambasador Slovenije. Ciljaju na goste iz Teksasa

Dončić samo na Twitteru ima 600.000 sljedbenika, a njihov broj još je veći na Instagramu
Luka Dončić
 Zeljko Hajdinjak / CROPIX

Slovenski košarkaš Luka Dončić, član Dallas Mavericksa i jedan od najboljih mladih igrača u američkoj NBA ligi, izabran je za svojevrsnog ambasadora Slovenije, koja će njega i njegov klub koristiti za brendiranje svojih proizvoda, osobito na području turizma.

Prema ugovoru s Dončićem i njegovim klubom, koji je odobrio ured za komunikacije slovenske vlade, Slovenija će svoju robnu marku s promidžbenim geslom "I Feel Slovenia" u ovoj sezoni predstavljati tijekom najmanje 20 utakmica Dallas Mavericksa u njihovoj domaćoj dvorani American Airlines Center.

Prvo takvo predstavljanje Slovenije u Teksasu i SAD-u dogoovreno je za utorak 21. siječnja, kad u Dallasu gostuje ekipa Los Angeles Clippersa, prenose slovenski mediji.

Promidžba Slovenije preko Dončićeva kluba i njegovih profila na društvenim mrežama, koje prati velik broj ljubitelja košarke u svijetu, zamišljena je ponajprije kroz predstavljanje Slovenije kao zanimljive i "zelene" turističke destinacije za potencijalne posjetitelje iz SAD-a, posebno iz Teksasa gdje Dončića obožavaju. U svemu tome vidi se i prilika za sklapanje novih veza i mogućih poslova u gospodarstvu općenito, pa i traženje mogućih investitora, potvrdio je ured za komunikacije slovenske vlade, koji je za tu akciju osigurao 100.000 eura.

Potpisnik promocijskog ugovora s Dončićem i njegovim klubom je Tomaž Ambrožič, direktor tvrtke "Sport Media Focus", koji smatra da je riječ o projektu s mnogo ekonomskog potencijala, čega su svjesni i Dončićevi sadašnji poslodavci.

"Amerikanci su svjesni tržišnog potencijala što ga Slovenija ima zbog Dončićeve popularnosti", kazao je Ambrožič.

Kako piše ljubljansko "Delo", Luka Dončić samo na Twitteru ima 600.000 sljedbenika, a njihov broj još je veći na Instagramu, što ga uvrštava među najpopularnije sportske zvijezde u Americi i svijetu, a u tržišni potencijal njegove robne marke nedavno se uvjerio i proizvođač sportske opreme Nike, koji je s njim sklopio petogodišnji sponzorski ugovor težak 100 milijuna dolara.

"Na taj val oduševljenja Dončićevom robnom markom sada je zajahala i Slovenija. Partnerstvo s Dončićem i njegovim klubom je korak u pravom smjeru, jer je korištenje sportskih zvijezda za promiciju i korištenje društvenih mreža mnogo djelotvorniji način promidžbe od klasičnih reklamnih kampanja ili oglašavanja turizma putem priloga na stranim televizijama", navodi vodeći slovenski dnevnik.

Promotivnu akciju preko Luke Dončića podržalo je više državnih ustanova, među njima i Slovenska turistička organizacija (STO), ali i američko-slovenska mješovita gospodarska komora.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
23. studeni 2024 05:34