Priznanje

Agencija Bruketa&Žinić&Grey proglašena hrvatskom Agencijom godine

z agencije Bruketa&Žinić&Grey su istaknuli kako njihovi nagrađeni projekti nisu samo reklame, već novi proizvodi i usluge
Nikola Žinić i Davor Bruketa
 Goran Mehkek / HANZA MEDIA

Agencija Bruketa&Žinić&Grey jedanaesti je put proglašena hrvatskom Agencijom godine na virtualnoj dodjeli IdejaX i MIXX nagrada, koja se održala putem Facebook stranice festivala Dani komunikacija. Grand Prix IdejeX osvojio je tako projekt Untouched by Light, prvo pjenušavo vino na svijetu koje se proizvodi, prodaje i kuša u potpunome mraku. Agencija Bruketa&Žinić&Grey napravila ga je s Radgonskim goricama kako bi im pomogla u pozicioniranju na inozemnim tržištima, rezultirajući prednarudžbama i medijskim objavama širom svijeta. Iz agencije Bruketa&Žinić&Grey su istaknuli kako njihovi nagrađeni projekti nisu samo reklame, već novi proizvodi i usluge nastali u bliskoj suradnji agencije i klijenta.

“Agencije će biti poligoni za bildanje kreativnosti koja će se koristiti u kreiranju originalnih proizvoda i usluga, a ne samo u oglašavanju. U agencijama leži veliki potencijal za gospodarstvo”, rekao je Davor Bruketa. Nikola Žinić dodao je da su nagrađeni projekti naznaka budućnosti ove industrije. „Ovim projektima smo rješavali i šire poslovne, a ne samo komunikacijske izazove naručitelja te smo izašli iz utabanih staza struke”, istaknuo je Nikola Žinić.

Najbolji među telekomunikacijskim projektima je A1 Lappsus kojeg je agencija Bruketa&Žinić&Grey napravila s A1 Hrvatska i tvrtkom Human. Riječ je o novoj usluzi koja prva na svijetu koristi funkciju otključavanja mobilnog telefona kao priliku za učenje hrvatskog pravopisa. Odabravši storydoing umjesto storytellinga, ovaj projekt korisnicima približava obećanje brenda. A1 Lappsus proglašen je i najboljim u kategorijama Digital Craft IdejeX te Mobilne aplikacije i Inovativna upotreba tehnologije na MIXX-u.

Agencija Bruketa&Žinić&Grey
Untouched by light

Najboljom društvenom akcijom u protekloj godini proglašen je projekt Tko pije, taj plaća, kojeg je agencija Bruketa&Žinić&Grey radila zajedno s Hrvatskim zavodom za javno zdravstvo kako bi osvijestili javnost o problemu alkohola u mladih te utjecali na nadležan zakonodavni okvir. Umjesto tradicionalne kampanje, ovaj je projekt hakirao popularan show Supertalent Nove TV.

Nagradu MIXX osvojio je i projekt u povodu 60. obljetnice Vegete. Kreiravši sustav grafičkih elemenata agencija Bruketa&Žinić&Grey je u suradnji s Podravkom, te agencijama Enterwell i iZone korisnicima omogućila da sami dizajniraju vlastitu Vegeta etiketu, što je rezultiralo s čak 32.000 novih etiketa koje su završile na policama trgovina.

Finalist natjecanja MIXX je bila Addiko Virtualna poslovnica na kojoj su Bruketa&Žinić&Grey surađivali s Addiko Bankom te tvrtkama 360provideo.hr i Comtrade. Riječ je o novoj generaciji digitalne banke u kojoj se cijeli proces otvaranja računa i podizanja gotovinskoga kredita može obaviti bez fizičkoga kontakta s bankom. Među finalistima IdejeX bio je i identitet Grand Park Hotela Rovinj, jednog od najambicioznijih hotelskih projekata u Hrvatskoj. Agencija Bruketa&Žinić&Grey ga je zajedno s Maistrom razvijala dvije godine, a temelji se na fizičkoj interakciji gosta s destinacijom. Svaka aplikacija u hotelu minuciozan je dizajnerski rad koji upotpunjuje ukupni doživljaj gosta.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
27. studeni 2024 21:32