Nižu uspjehe

Ante Vlahović: 'Ne smanjujemo ambicije, u osam godina investirali smo 7 milijardi kuna'

Predsjednik Uprave Ante Vlahović rekao je kako su spremni i za nove akvizicije
Ante Vlahović, Adris grupa
 Jure Mišković / HANZA MEDIA

Adris grupa je u prvih devet mjeseci ove godine ukupno uprihodila 4,7 milijardi kuna, odnosno 12 posto više nego u istom prošlogodišnjem razdoblju. Pritom su prihodi od prodaje roba i usluga narasli za 20 posto te iznose 4,1 milijardi kuna. Neto dobit ove grupacije iznosi 752 milijuna kuna, što je također rast od 20 posto, piše u priopćenju.

- Adris uspješno posluje. Naši su poslovi rastući i dugoročno održivi. Ne smanjujemo ambicije - kazao je ovim povodom predsjednik Uprave Ante Vlahović i dodao kako su u posljednjih osam godina investirali sedam milijardi kuna.

Adrisu ide dobro u turističkom sektoru, marikulturi te na području osiguranja.

Tako je Maistra, ove godine ostvarila četiri posto više noćenja u odnosu na isto razdoblje lani, uz povećanje prosječne cijene noćenje od tri posto, što je rezultiralo rastom poslovnih prihoda od 10 posto. Neto dobit ove hotelijerske kompanije iznosi 359 milijuna kuna, što je rast od 12 posto u usporedbi s prvih devet mjeseci 2017. godine. Dodatno, EBITDA, dobit prije amortizacije, kamata i poreza, u Maistri iznosi 540 milijuna kuna, što je rast od 10 posto.

HUP Zagreb, hotelijerska kompanija koju je Adris grupa kupila ove godine, također ostvaruje rast svih ključnih pokazatelja poslovanja, poručili su iz Grupacije. U usporedbi s istim prošlogodišnjim razdobljem, HUP je ostvario devet posto više noćenja, uz rast prosječne cijene noćenja od pet posto, dok njihova neto dobit iznosi 96 milijuna kuna te je veća za 25 posto.

Trenutno je u tijeku proces poslovne integracije HUP-a u turistički dio Adris grupe, a cilj je, kako stoji u priopćenju, „uspostaviti jedinstveni model upravljanja turističkim dijelom kako bi se nastavio dugoročno održivi rast”. Inače, Adris danas raspolaže s 83 posto hotelskih kapaciteta na razini četiri i pet zvjezdica.

Kada je u pitanju marikultura, Adrisov Cromaris u prvih je devet mjeseci ove godine ostvario porast prihoda od prodaje za 14 posto. Neto dobit iznosi 21,4 milijuna kuna, što predstavlja rast od 31 posto. Pritom čak 80 posto prihoda od prodaje ova kompanija ostvaruje na inozemnim tržištima.

Kako su se pohvalili iz grupe, „u uvjetima snažnog dampinga konkurencije na ključnim izvoznim tržištima, ostvaren je porast prosječnih cijena od dva posto”. Recimo, u Italiji koja je njihovo ključno izvozno tržište, prosječne cijene Cromarisove svježe ribe su otprilike 40 posto veće u usporedbi s grčkom i turskom konkurencijom. Dodatno, nedavno je dovršena i investicija u mrjestilište vrijedna 130 milijuna kuna.

Na tržištu osiguranja, Croatia osiguranje vodeća je osiguravajuća kuća u Hrvatskoj s ukupnim tržišnim udjelom od 30 posto. Ukupna bruto zaračunata premija iznosi 2,3 milijarde kuna, što je rast od osam posto u odnosu na lani. U prvih devet mjeseci ove godine, neto dobit Croatia osiguranja narasla je za čak 52 posto u odnosu na prošlu godinu, a iznosi 332 milijuna kuna.

- Povećavamo konkurentnost i izvozimo. Krajnje smo usredotočeni na organski rast i poslovnu izvrsnost, spremni i za nove akvizicije - zaključio je Vlahović.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. studeni 2024 20:35