Metro Xcel

Metro pokrenuo program za startupove koji razvijaju digitalna rješenja za ugostitelje

Ugostitelji će biti krajnji korisnici digitalnih rješenja, a program će se održavati svaka tri mjeseca
METRO program za startupove
 METRO // PRESS

Startupovi koji razvijaju digitalna rješenja za poslovne potrebe ugostiteljstva imaju priliku prijaviti se na program Metro Xcel for Hospitality u sklopu kojeg će dobiti veći tržišni doseg, pristup novim prodajnim signalima te će se podržati njihov dugoročni razvoj.

Budući da trgovački lanac Metro aktivno sudjeluje u razvoju digitalizacije HoReCa sektora te je tijekom četiri izdanja Metro Acceleratora stekao znanje i iskustvo u podršci i razvoju takvih rješenja, novi fokus kompanije su startupovi. Preciznije, startupovi koji već imaju razvijen proizvod i žele ući na novo tržište, ono ugostiteljsko, i pritom zahvatiti veći dio tržišta. Ugostitelji će biti krajnji korisnici digitalnih rješenja, a program će se održavati svaka tri mjeseca. Vrhunac programa, priopćili su iz Metroa, odvijat će se na renomiranim sajmovima digitalnih rješenja poput Internorge, Sirhe ili pak Madrid Fusiona.

Inače, posljednje četiri godine Metro je održavao program Acceleretor u sklopu kojih je razvijeno ukupno sedam digitalnih rješenja, od kojih su četiri vezana za ugostiteljstvo, a tri za maloprodaju. Ukupno je sudjelovalo oko 40 tvrtki koje su zajedno prikupile 50 milijuna dolara za razvoj svojih poslovanja, a među finalistima bila su i dva hrvatska startupa, Trakbar i Coffee Cloud.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
23. studeni 2024 23:26