Švicarski prehrambeni div Nestle izvijestio je u četvrtak o većim prihodima u prvom tromjesečju zahvaljujući akvizicijama, uključujući pravo na prodaju Starbucksovih proizvoda u supermarketima diljem svijeta.
Unatoč stagnaciji osobne potrošnje u industrijaliziranim zemljama i usporavanju rasta na tržištima u nastajanju Nestleovi su prihodi u prvom tromjesečju porasli 4,3 posto, na 19,4 milijarde eura.
Udio akvizicija u povećanju iznosi 1,2 postotna boda.
Kompanija ipak nije bila posve imuna na slabiju osobnu potrošnju, koja se očitovala u slabijem povećanju cijena njezinih proizvoda u prva tri ovogodišnja mjeseca, za samo 1,2 posto.
Proteklih je godina kompanija bila pod snažnim pritiskom dioničara da poveća prodaju i profitabilnost, te je odlučila napraviti izmjene u portfelju s više od 2.000 robnih marki, uključujući poznata imena kao što su dojenačka hrana Gerber, mineralna voda Perrier i sladoled Haagen-Dazs.
Prioritet u strategiji rasta ipak je kava. Nestle je vlasnik brenda kavenih kapsula Nespresso i instant kave Nescafe, a u kolovozu prošle godine kupio je za sedam milijardi dolara pravo na prodaju Starbucksove kave izvan lanaca kafića te tvrtke
Grupa je posebno nastojala proširiti prisutnost svoje kave u SAD-u, gdje je kupila većinski udio u brandu Blue Bottle Coffee i brand Chameleon Cold Brew.
Izvršni direktor Mark Schneider istaknuo je lansiranje novog asortimana od 24 vrhunska kofeinska proizvoda u Starbucksu u prva tri ovogodišnja mjeseca.
"Timovi Nestlea i Starbucksa obavili su izvanredan posao i razvili ove proizvode u samo šest mjeseci", rekao je, dodajući da veća brzina i inovacija u kompaniji "očigledno donose plodove".
Uprava je potvrdila prognozu više stope organskog rasta i većih operativnih profitnih marži u ovoj godini.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....