Veliki rast

Riječka farmaceutska kompanija ostvarila rekordne prihode od čak 406 milijuna kuna

Na poslovnim rezultatima JGL najviše može zahvaliti liniji Aqua Maris, koju velik dio Hrvata koristi pri prehladama
Proizvodni pogon JGL-a
 JGL

Riječka farmaceutska kompanija JGL Grupa, najpoznatija po svojim kapima za oči i sprejevima za nos, u prvih je šest mjeseci ove godine ostvarila rekordne prihode od visokih 406 milijuna kuna, što je 15-postotni rast u odnosu na isto razdoblje lani. Operativna dobit grupacije iznosi 46 milijuna kuna, odnosno dvostruko više nego krajem lipnja 2018.

- Iznimno smo zadovoljni rastom, ne samo dvoznamenkastom stopom, nego i činjenicom da je ostvaren na velikom broju tržišta i sa širokim portfeljem proizvoda - naglasio je Mislav Vučić, izvršni direktor JGL-a misleći pritom na skok od čak 75 posto koji je kompanija u odnosu na prvo polugodište prošle godine zabilježila u Ukrajini.

Taj pozitivni trend popratilo je i poslovanje JGL-a u BiH s rastom od 28 posto, u Bjelorusiji s 25 posto te u Srbiji gdje je zabilježen rast poslovanja od 16 posto. Uz to, kako je priopćeno iz kompanije, JGL je nastavio rasti i na svojim najvećim tržištima – Rusiji sa 16-postotnim porastom te u Hrvatskoj gdje, kako kažu, raste dvostruko brže od tržišta bezreceptnih lijekova.

Na takvim poslovnim rezultatima riječka farmaceutska tvrtka najviše može zahvaliti liniji prirodnih preparata na osnovi morske vode Aqua Maris, koje velik dio Hrvata koristi pri prehladama, a rastom tržišnih udjela i lansiranjem novih oblika u Rusiji postigla povećanje prometa od 22 posto. Osim s rastom popularnosti tog spreja za nos, pozitivne rezultate JGL grupa ostvarila je i portfeljem umjetnih suza u sklopu brenda Vizol S te Meralys sprejevima, no najveći je rast, od čak 140 posto, ostvario proizvod za smanjenje simptoma žgaravice Reflustat.

Zagreb, 120918.
Mislav Vucic glavni izvrsni direktor JGL-a, fotografiran u ljekarni Pablo.
Foto: Boris Kovacev / CROPIX
Boris Kovačev / CROPIX
Mislav Vučić, glavni izvršni direktor Jadran galenskog laboratorija

Inače, u prvoj polovici 2019. JGL je lansirao ukupno 27 novih proizvoda te je postao ovlašteni distributer oralnih oblika lijekova farmaceutske kompanije Medochemie za hrvatsko tržište, a sklopili su i strateško partnerstvo s jednim od najvećih europskih proizvođača lijekova Polpharmom

- Suradnjom s ovom kompanijom, naši će proizvodi biti dostupni na poljskom i drugim europskim tržištima, dok će se dio portfelja Polpharme proizvoditi u pogonima JGL-a u Rijeci te se prodavati na hrvatskom i ostalim europskim tržištima – komentirao je Vučić.

U drugoj polovici godine, u JGL-u očekuju nastavak dvoznamenkastog rasta, smanjenje duga, te daljnje smanjenje faktora zaduženosti kako bi se otvorio dodatni investicijski potencijal kompanije.

- S tim ciljem smo, uvažavajući investicijski ciklus predviđen za naredno razdoblje te dospijeće postojeće obveznice u 2020. godini, kao i trenutne uvjete na tržištu kapitala, donijeli odluku o refinanciranju 130 milijuna kuna obveznica. U svakom slučaju, od zadnja dva kvartala u godini očekujemo nastavak pozitivnih trendova – zaključio je direktor JGL-a.

JGL
Sprej za nos Aqua Maris

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. studeni 2024 13:50