Osjetni rast

Zbog torbi proizvođač luksuznih artikala lani uprihodio gotovo šest milijardi eura

Prihodi od prodaje proizvoda od kože, uključujući torbe, porasli su 9,4 posto zahvaljujući proširenim proizvodnim kapacitetima
Hermes torba, ilustracija
 Profimedia, Alamy

Prihodi francuskog proizvođača luksuznih artikala Hermesa dosegnuli su u 2018. godini rekordnih gotovo šest milijardi eura zahvaljujući kontinuirano snažnoj potražnji za njegovim torbama, posebno u Kini. U Hermesu su 7,5-postotni rast prihoda, na 5,966 milijardi eura, ocijenili 'osobito zdravim, temeljenim uglavnom na obujmu prodaje, a manje na utjecaju valutnih tečajeva, koji zapravo zakočili njihove poslovne rezultate'.

"Kada se uzme u obzir nesigurno globalno okruženje, jako sam zadovoljan uspjehom Hermesa", zaključio je u priopćenju izvršni direktor Axel Dumas. Najsnažniji je rast prihoda - za 14 posto kada se isključe promjene valutnih tečajeva - kompanija zabilježila u Kini i zemljama južne Azije. Prihodi od prodaje proizvoda od kože, uključujući torbe, porasli su 9,4 posto zahvaljujući proširenim proizvodnim kapacitetima. Hermes generira približno polovinu prihoda prodajom tih proizvoda.

Najveći je rast prihoda zabilježio odjel odjeće i modnih dodataka, za 14,1 posto, s više od petine udjela u ukupnim prihodima. Zaoštrene trgovinske napetosti očito ne zadaju probleme francuskoj grupi budući da su njezini prihodi u četvrtom tromjesečju poskočili 10,1 posto.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. studeni 2024 16:51