Svaki drugi ‘gamer‘

Steam nudi streaming igara u 8K rezoluciji

Prema istraživanju Europskog parlamenta u Uniji računalne igre igra 54 posto građana, a upravo je streaming glavni novi kanal njihove distribucije
 Iz videoigre ‘The Last of Us‘

Digitalna platforma za distribuciju i igranje videoigara Steam ažurirala je softver koji njezini korisnici koriste za pokretanje igara na svojim računalima te sada omogućava dislocirano igranje (eng. remote play) u 8K rezoluciji (7680 puta 4320 piksela) gdjegod to hardver dopušta.

Računalne igre postaju sve značajniji dio rastuće europske digitalne industrije, a upravo je Steam, i u Europi, najveća trgovina i platforma za prodaju i distribuciju računalnih igara.

U Europi čak 54 posto građana Unije, oko 240 milijuna ljudi, igra videoigre.

Pokazala je to studija o loot boxovima u računalnim igrama, objavljena lani u srpnju, a koju je naručio Odbor za unutarnje tržište i zaštitu potrošača Europskog parlamenta.

U studiji se također navodi da je EU tržište videoigara u 2018. zabilježilo 21 milijardu eura prihoda što je 15 posto više nego godinu prije.

Rast se samo nastavlja, a prošla godina, za koju još nema potpunih podataka, donijela je dodatan skok.

Dislocirano igranje na Steamu, koji predstavlja cloud servis za gaming, funkcionira preko interneta. Igrač pokreće igru na jednom računalu, a zatim ga Steam spaja s tim računalom te mu putem interneta omogućava igranje te igre pomoću vlastite tipkovnice, miša ili kontrolera.

Iz Steama kažu da tako korisnicima omogućavaju igranje igara koje inače ne bi mogli igrati na svojim matičnim strojevima.

Osoba koja na svom računalu pokreće operativni sustav Linux pomoću opcije dislociranog igranja može igrati neku igru koja zahtijeva operativni sustav Windows, a osoba sa slabim računalom može igrati hardverski zahtjevnu igru.

Kada iza Steama kažu da je igranje u 8K moguće “gdjegod to hardver dopušta”, to znači da se tako moći igrati samo oni koji imaju 8K monitor ili televizor te pristup poprilično brzoj internetskoj vezi ili lokalnoj mreži s niskom latencijom, odnosno vremenom koje proteknu od zahtjeva za informacijom do njezine isporuke.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. studeni 2024 05:03