Klara Šimunović je nezavisna menadžerica u kulturi koja je dugogodišnju karijeru u marketingu zamijenila otvaranjem svog biznisa.
Ova nesuđena politologinja ubrzo je shvatila da ju kreativno pisanje privlači mnogo više od političkih parola pa je nakon završenog programa osposobljavanja za copywritera na Institutu za management, ušla u kreativnu industriju gdje je radila u marketingu, oglašavanju, PR-u, na eventima... Znanje i vještine koje je dobila u korporativnog svijetu pretočila je u vlastiti projekt i 2017. otvorila paušalni obrt za kulturne projekte, strateško planiranje i društveno poduzetništvo. Linea Bold prva je domaća specijalizirana agencija za umjetničke intervencije u biznisu.
Budući da je ova 2022. Europska godina mladih zanimaju nas iskustva poduzetnika i stručnjaka u raznim područjima koja mogu biti dragocjena i mladima u stjecanju novih znanja i kreiranju vlastite budućnosti.
Pitali smo Klaru što bi savjetovala mladima koji tek žele zakoračiti u svijet poduzetništva.
- Mladi i nas čine mladima. Mladost nije nedostatak, prije veliki potencijal! Zato, nema straha. Mali startupi i samozaposleni poduzetnici pokretač su ekonomije svakog društva i zato svaka poslovna transakcija ima važnost i društveni utjecaj! - poručuje Klara.
Mlada poduzetnica ističe važnost poticanja razvoja poduzetništva kao načina povećanja kvalitete društva.
- Surađujmo jedni s drugima i potičimo razvoj mladih poduzetnika jer tako najbrže mijenjamo društvo i utiremo put promjenama dok istovremeno jačamo vlastite kapacitete. To je velika moć – dodaje Šimunović.
Inače, u Europskoj godini mladih želi se ukazati na važnu ulogu mladih u izgradnji bolje, zelenije, uključivije i digitalnije budućnosti. Kao što je istaknuo Europski parlament, ovo je godina u kojoj će se u svim državama članicama organizirati aktivnosti i inicijative usmjerene na mlade te uključiti prioriteti mladih u relevantna politička područja Unije i na svakoj razini procesa donošenja odluka u EU-u.
Klara Šimunović jedna od rijetkih predavačica u regiji educirana za povezivanje umjetnika i poduzetnika. Kroz proces umjetničke intervencije ona djeluje kao neutralni posrednik u kojem povezuje osobe, proizvode ili procese iz svijeta umjetnosti s poslovnim organizacijama.
U svom poslovanju dio je aktivnosti usmjerila upravo na edukaciju novih poduzetnika o važnosti društveno odgovornog poslovanja i primjeni već od prvih dana djelovanja. Njezine edukacije dio su poduzetničkog inkubatora Plavog ureda i svi zainteresirani mogu im pristupiti iskazivanjem interesa za edukaciju na njihovim stranicama.
Na kraju, zanimalo nas je na što marketinška stručnjakinja obraća pažnju prilikom zapošljavanja i osiguranja kadra.
- Prilikom zapošljavanja, ali i poslovanja, biram one partnere koji promiču društveno odgovoran pristup poslovanju. To se ogleda u svakodnevnom radu neke tvrtke, ne samo u njenim proizvodima ili projektima. Takva poslovna kultura plodno je tlo za suradnju i preduvjet za sklapanje poslova. Kod zapošljavanja je važno da kandidat poznaje materiju, ali i njegov osobni doprinos poslu koji će ponuditi svojim karakterom i pristupom. Zato je važno ostati autentičan jer je to najlakši put do pronalaska savršenog poslovnog balansa - zaključuje Klara.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....