'Kakva je to motivacija'

Domaća tvrtka zaračunava naknadu za online kupnju: 'To je tako svugdje u svijetu'

Umjesto da motiviraju ljude na kupnju internetom i tako smanjuju gužve na blagajnama, oni samo naplaćuju više
Publika u Cinestaru
 Nikola Vilić / CROPIX

Jedan uznemireni čitatelj ovih mi se dana javio sa sljedećim upozorenjem.

Kino u koje je dosad redovito odlazio, kompleks Cinestar, uveo je naknadu za kupnju ulaznica pa je ona sada, ako je čovjek kupi zahvaljujući blagodatima tehnologije, kunu i deset lipa skuplja nego onda kad je kupuje na šalteru.

“Zbilja nevjerojatno. Umjesto da motiviraju ljude na kupnju internetom i tako smanjuju gužve na blagajnama, oni samo naplaćuju sve više...”, požalio mi se, a ja odmah istražila situaciju.

Doista, na stranicama Blitz Cinestara pronalazim sljedeću informaciju: za ulaznice kupljene putem weba ili interneta, naplaćuje se naknada za online procesiranje za svaku kupljenu ulaznicu u iznosu od kune i deset lipa po ulaznici.

Svjetski standard

Iz tvrtke brzo stiže i službeno objašnjenje.

Kažu da su “naknadu za online procesiranje” uveli krajem 2018. godine te da je ona standard u vodećim svjetskim kinolancima.

Osim toga, Blitz Cinestar pojašnjava i razloge zbog koje su je uveli.

- S obzirom na stalni razvoj digitalne ekonomije i rasta online načina plaćanja, nužna su dodatna ulaganja u cjelokupni IT sustav, a osobito u sustav online plaćanja, kako bi se održalo zadovoljstvo kupaca pruženom uslugom i osobito sigurnost istog za zaštitu osobnih podataka i potrebe sigurnosti kartičnog plaćanja.

Troškovi se sastoje kako od razvoja novih online usluga, tako i od održavanja sustava. Riječ je o trendu prisutnom u cijelom svijetu koji je bilo nužno primijeniti i kod nas - objasnili su u Blitz Cinestaru.

Čini se, dakle, da je u najvećem domaćem kinolancu stiglo vrijeme redizajna web stranica, što će tvrtka koja je u 2018. godini imala prihode od 205 milijuna kuna, sada dijelom financirati i iz naknade koju uzima građanima.

Povećani troškovi

Na naše pitanje ne boje li se da će tako klijente otjerati s weba, iz Blitz Cinestara poručuju kako ne misle da je naknada demotivirajuća - a ako nekome i jest, uvijek mu preostaje kupnja na blagajni.

“Općeniti razvoj digitalnog društva ide prema povećavanju udjela online plaćanja, što sa sobom nosi povećane troškove koji se pokrivaju iz navedene simbolične naknade. Sam zanemariv iznos naknade jasno pokazuje da je riječ o čistom pokrivanju povećanih troškova poslovanja u digitalnom segmentu”, tvrde u Cinestaru.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
01. prosinac 2024 01:01