Flix predstavlja svoj prvi dobrovoljni izvještaj o održivosti (ESG)

S objavljenim prvim izvještajem o održivosti, Flix se obvezuje na kontinuirano buduće poboljšanje i povećanje transparentnosti prema dionicima, od zaposlenika do putnika

FlixBus

Flix predstavlja svoj prvi dobrovoljni izvještaj o održivosti (ESG), obilježavajući tako još jednu značajnu prekretnicu u povijesti svog poslovanja i predanosti ostvarenju svoje vizije održivosti. Izvještaj je temeljen na priznatom GRI (Global Reporting Initiative) standardu.

S više od 5.500 destinacija diljem svijeta te pružanjem održivih i pristupačnih načina putovanja u Europi, Americi, Turskoj i nadolazećem lansiranju u Indiji (očekivano u 2024. godini), tvrtka je objavila ovaj izvještaj kako bi osigurala još veću transparentnost prema svim dionicima. Izvještaj predstavlja referentnu vrijednost i čvrsti temelj za daljnji rast i razvoj kompanije prema svim dionicima.

˝S iznimnim zadovoljstvom najavljujemo naš prvi izvještaj o održivosti, koji će nam neupitno poslužiti u ostvarenju naše vizije održivih i pristupačnih putovanja. Uz to, pokrećemo proces postupnog unapređenja putem kontinuiranog izvještavanja i definiranja ključnih pokazatelja uspješnosti i ciljeva˝, izjavio je André Schwämmlein, Flix CEO i suosnivač

U skladu s uobičajenim ESG okvirom i načelom dvostruke važnosti, Flix izvještaj o održivosti istražuje ključne teme vezane uz Flix te njihov utjecaj na gospodarstvo, okoliš i društvo. Istovremeno prepoznaje njihovu dugoročnu važnost za uspjeh tvrtke. U svojoj ESG strategiji, Flix se usredotočuje na četiri ključna područja: Ljudi, Planet, Mobilnost i Upravljanje. Navedena područja detaljnije su opisana u izvještaju, pružajući analizu njihove dvostruke važnosti. Detaljnije informacije mogu se pronaći na Flix web stranici - Flix ESG izvještaj

˝Kao kompanija, svjesni smo važnosti vrijednosti koje oblikuju našu viziju, kao i utjecaja koji naše poslovanje ima na zajednicu. Stoga smo predani pružanju dodatne vrijednosti zajednici kojoj služimo, te smo otvoreni za transparentno prikazivanje kako naših prednosti, tako i izazova s kojima se suočavamo˝ - zaključio je André.

Planeta: Flix se suočava s vlastitim ekološkim utjecajem s dugoročnom vizijom postizanja ugljične neutralnosti.

Flix ima dugoročnu viziju postizanja ugljične neutralnosti, posvećuje se smanjenju svog negativnog utjecaja na okoliš te namjerava ponuditi ugljično neutralna putovanja do 2040. godine u Europi, čime nastoji proaktivno dekarbonizirati svoje poslovanje u skladu s vremenskim okvirom postavljenim od strane EU. Detaljnije u ESG izvještaju, str. 26.

Ljudi: U Flixovoj viziji, dobrobit ljudi ostaje temeljna vrijednost koja predstavlja ključni čimbenik za postizanje korporativnog uspjeha.

Kao kompanija koja posluje u 40 zemalja svijeta, Flix je svjestan svog utjecaja na svakodnevni život raznih skupina ljudi, od putnika do vozača autobusa pa sve do preko 5.500 zaposlenika. Stoga je postavio ljude u samu srž svoje poslovne strategije, pozicionirao njihovu dobrobit kao jednu od temeljnih vrijednosti te sukladno tome identificirao specifična područja na koja će se fokusirati. Detaljnije u ESG izvještaju, str. 32.

Mobilnost: Flix nastoji osigurati pravo svakog pojedinca na putovanje, bez obzira na njihovo prebivalište i ekonomski status.

Osim jednostavnog povezivanja točke A s točkom B, Flix prepoznaje mobilnost kao temeljno ljudsko pravo. Svatko bi trebao imati mogućnost putovanja i povezivanja s ostatkom svijeta bez obzira na svoje mjesto prebivališta ili ekonomski status. Imajući to na umu, Flix je izgradio najveću mrežu autobusnih linija u Europi pod nazivom FlixBus, a pokrenuo je i uslugu FlixTraina. Detaljnije u ESG izvještaju, str. 44.

image

FlixTrain

Willi Nothers/

Upravljanje: Čvrsta poslovna etika i usklađenost s propisima ostaju temelj svih aktivnosti tvrtke Flix.

Unutar okvira Flix ESG strategije, snažno Upravljanje djeluje kao temeljni stup za ostale: Planeta, Ljudi i Mobilnost, te kao preduvjet za sve aktivnosti koje se provode na svim poslovnim područjima.

To podrazumijeva dosljedno pridržavanje nacionalnih, međunarodnih, državnih i lokalnih zakona te provođenje čvrstih korporativnih etičkih standarda kako bi se stvorila dugoročna vrijednost, uz sve veći broj poduzetih mjera u tom smislu.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
01. prosinac 2024 01:30